Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.11.2013, 00:16
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Mutta hyvin samankaltaisia nuo diesel ja -kauramoottorit Palstallakin kysellään aina pakopaineita, samoja ongelmia pohditaan myös kauramoottoreissa http://www.luontoaidinhevoset.com/ke...ml/2701?p=1&c=
Myös kummelista opin sen, että styroksin syöttäminen kauramoottoriin vastaa liian nitrometaanin lisäämistä dieselkoneeseen, sitten kailahtaa
Erona tietenkin se että diisselistä lentää veivi pihalle, kauramoottorissa veivi on jo valmiiksi ulkopuolella
Myös ylläpitokustannukset on molemmissa kalliit. maasturissa dieselvero ja vakuutukset, kauramoottorissa heinät jne.
maasturin kuluja voi toki pienentää laittamalla sen seisontaan. Toki hevosenki voi mutta se välttämättä oo kovin kivan näköstä...

Sitten jos vertaa bensa ja kauramoottoria niin näiden lisäksi yhteistä on mm. takapotkun vaara, jos sytytys on liian aikasella
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? Jukkis Chit-Chat 19 19.08.2005 17:45
O: peltoauto tulevalle offarille Kentsu O/M/V Muut 3 21.07.2005 18:29


Sivu luotu: 18:00 (GMT +2).