Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen
Mulla oli ainakaan yhdessä tallissa nestekaasu lämmitin ja se se vasta teki kosteutta. Paita oli aina märkänä vaikkei juuri mitään tallissa tehnyt.
Mutta nyt olen lämmitelly pari vuotta tuolla polttoöljy lämmittimellä niin en ainakaan minä ole huomannut tuota kosteus ongelmaa...
Nyt hommasin talliin häkäpitoisuuden näytöllä olevan häkämittarin, mutta ei tuo ainakaan tänään tunnin lämmityksellä nostanut yhtään lukemaa.
Itsellä siis ilmalämpöpumppu pitää tallin plussan puolella ja lämmittimellä sit pöhäytän tallin lämpimäksi ku menen sinne touhuamaan.
|
Sorry; Siis se on "näissä keskusteuissa" lähes sama, poltetaanko nestekaasua vai bensaa vai polttoöljyä... toki tuo vesimäärä jokaisella on eri... mutta NOIN sama.
ja kun sinulla peruslämpö "kosteusvapaasti" sähköllä, niin varmaan kosteusongelmat on pienemmät.
Ja tuohon CO2 hiilidioksidiin: niin sitä on ilmassa aika paljon, ja jokaisella uloshengityksellä teet sitä lisää.
Mutta Häkä, siis CO syrjäyttää hapen lähes 100/0. ja murto-osa pitoisudesta nukuttaa/tappaa