Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 08.10.2013, 18:21
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G-69 Näytä viesti
argonilla täyttelen itsekki juuri samasta syystä ei tarvii hankkia monia pulloja.

argonihan on inertti kaasu ja isompi kokoista molekyyleiltään ku typpi.(ei vuoda niin helposti tivareiden välistä).

suurin syy miksei tehtaat ja pajat käytä argonia täyttö kaasuna on hinta.

omaan argon pullon tein happi mittarista säätö venttiilin ku tavan argon mittari ei nostannu tarpeeks painetta. otin vaan argon mittarin mutterin ja laitoin sen happi mittariin.
Näytti olevan typpi pullossa sama kierre kun argonissa, kun täyttelin tikkuja argonilla
Laina mittarilla.

Paljonkos toi happi alennin antaa painetta?
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ilmatikkujen täyttö vehkeet? VooDoo Jeep Tekniikka & Jutustelu 18 24.11.2009 20:38


Sivu luotu: 14:09 (GMT +2).