Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 30.09.2013, 10:00
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
Mihinkäs tuo perustuu että pitää olla niin tiukalla että vastaan puree ?
Eiks se lämpeemisen takia pieni välys jätetä... ?
Muistaakseni siksi, että kun tuota kiristetään ilman kuormaa, niin jos kiristettäessä pitää kiristää sen verran tiukkaan, että kuorman alla kun laakeri joustaa, niin siitä huolimatta kaikki rullat on kiinni molemmissa kooleissa????
Ja kun lämpiää, niin lämpiäähän ne kaikki muutkin osat? siis koko laakeripaketin koko kasvaa?
(ainakin perässä pinjoniakseli kiristetään niin tiukkaan, että liikkeellelähtömomentti pitää olla paljon suurempi, kuin mitä stefasta johtuu löysillä laakereilla, ei toki suoraan liity tähän)

Kun olette noin yksimielisiä välyksestä, niin pitänee tarkastaa HDJ-80 manuaalista miten tuo tehdään toyotan ohjeiden mukaan.....
Siis kartiorullalaakerit, samalla lailla kuin HJ-60 ja BJ-40.

Manuaali ei nyt käsillä, pitää yrittää muistaa illalla tarkistaa...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
-91 Hiacen neliveto ei kytkeydy päälle Hiace-91 Tekniikka & Jutustelu 13 13.08.2022 17:46
Myyty Hiacen kytkin 97-02 100e toyovoima O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 16.12.2014 18:51
hiacen neliveto ei kytkeydy konstu323 Tekniikka & Jutustelu 7 11.07.2014 19:25
HJ etupyöränlaakeri Punanenä Tekniikka & Jutustelu 17 28.06.2007 21:20


Sivu luotu: 00:58 (GMT +2).