Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Tuo Lekurin neuvojen kuuntelu on Nössöjen hommaa; siksihän silmiä on kaksi, että on varanumero; jos olis tuo ihminen viisaammin suunniteltu, niin toisella vois seurata kiinnostavia nai.....
Ja jopa kolinamaali pullossa on kohotarra, ettei erehdy käyttämään teodoranttina! ja liikennevaloissa on omat piipitykset näkövammaisille; toki ei taida kuulua rekan nuppiin? ja IT suomessa on jopa suht` näppäriä sovelluksia, esim txt-viestit voit kuunnella...
Mutta: Suojalasien käyttö on helpompi opetella kuin pistekirjoitus
MUTTA oikeasti; itse olen saanut mm. kouluaikana sähkölinjan oksien sahauksessa "kaarnan palan?" silmään, ja vieläkin "kylmää" ne muistot; Pari tuntia sökökoppi mersussa, että lähdettiin takaisin , ja sitten tunnin matkan jälkeen työkaveri "heitti" arvauskeskukseen, jossa lääkäri repi luomia erilleen, ja katseli sillä -80 luvun reikäpeililampulla. sitten suttasi mitään sanomatta "väriä" silmään, ja totesi luomesta repimisen/"lapiolla" silmämunasta painelun jälkeen: On Pieni Naarmu Silmässä. kilometri TK:sta kotiin, mutta olin niin huonossa hapessa/sokissa/sokea, että että en saanut soitettua hakijaa, mutta hoitsut pyöritti numeron, ja hakiaja tuli. ja sain saikkulia seuraavan päivän!
Ja muutaman kerran ollut "sähköä silmässä", mikä on pientä verrattuna "oikeaan" vaurioon. (kuka vaan voi pötköttää pimeässä, ja kastella tyynyn, kun silmän hierasusta ei tule juurikaan pahempi olo)
Sen verran "herkälle säädetty" nuo silmät, että 2 kertaa työterveyshuollon lähetteellä olen käynyt silmälääkärillä, (viimmeksi reilu 10v sitten) ja silmän painetta ei pystytty mittaamaan, kun tuo "vasara?" aina osui luomeen?
Ensimmäisellä kertaa ei ollut "lääkkeitä", ja toisella kertaa olin menossa lentokentälle....
P,S otappa perinteinen namikkaviritteinen patteriradio sängyssä rintakehän päälle, ja kuuntele kaikki kanavat....
Ja jos tuota "henkilökuntaa" ramppaa, niin jokainen on kuullut kynttiläillallisista, mutta kynttilä aamiainen....
p.s.s eikö lekuri kieltänyt tihrustamasta näyttöä?
P.S.S.S Viikon saikkuli/loma voi olla tarpeen.... OTA RENNOSTI
|
Edelleenkin väärinkäsityksien välttämiseksi; ei täälä mitenkää älyttömästi porukkaa ramppaa, muutama vaan käynyt nyt illalla. En oo mikää naistenmies, kaverit voi vaikka todistaa

olen hyvin, hyvin siveellinen ja sisäänpäin sulkeutunut nuorimies.
Ei kielletty offipalstan seuraamista, silmälappua pitää vaa käyttää.
kyllä se vielä tästä, kohta mennähän taas nii jotta päät vain klopajaa ovenkarmiihin!

Harmittaa ku autorojektit pysähtyi kun alko taas tämä uus harrastus viikko sitte

Pitää löytää ny se oma pikku heppatyttö nii pääsee jatkaa projekteja