![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Bertan kohdalla inssi mittas auton korkeuden takaa lastauskorkeutena kun se oli merkitty käyttöohjekirjaan. Oli siinä kok.korkeuskin mutta ei tunnostanut kiinnostavan.
Varsinkin uudemmissa kulkineissa korkeustiedot löytyy monesta eri kohtaa eli ei maksa vaivaa vetää katosta siivuja. Silloin mitataan eri paikasta <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> - jm Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Auraus ja haritus/camper..??? Ja alustan madallus? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 02.05.2007 21:14 |
| LJ:n korotus | Suitsa-Man | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.04.2007 14:30 |
| Oven madallus laillista vai ei? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.09.2006 19:01 |
| Uazin kannen madallus | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.03.2006 21:12 |
| Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 | |