Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 20.08.2013, 21:04
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Kannattaa purkaa se vanha, se mäntä kun ei itse asiassa ole mäntä, vaan metallimöykky sen kumin ulkopuolella, ite rassasin kaikki aikanaan irti.

Osassa joutu käyttään jo lämpöä yms irroitukseen, kumeja ja sisänippeleitä saa toyotalta uusia ja sylinterit menee hoonaamalla hyvinkin vielä, tuo tiivistys kun ei ole millintarkka noissa, vaan kumi siellä männän alla on semmoinen leviävä hattu.

Pohdin kans uusia, mut nyt on semmosen 2cm polkimen liikkeellä kaikki pyörät lukossa, kun on säädöissään ja ilmattu oikein.
Vastaa lainaten
 

Luokat
j40, jarrusylinteri, land cruiser, takajarru, toyota


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Tunturi Pappa -68 gikseri O/M/V Muut 0 23.07.2010 08:50
Huuto FJ40 3.9L VM:68 fj40 O/M/V Ajoneuvot 7 14.02.2009 20:04
M:ZIL-157 -68 newport O/M/V Ajoneuvot 1 23.02.2008 17:59
Suzukin takajarrusylinteri Zamppa Tekniikka & Jutustelu 4 27.01.2007 19:03
68 vette Fisu Vuosimallit 1968-1982 13 07.12.2004 12:13


Sivu luotu: 12:33 (GMT +2).