![]() |
|
|
#1
|
|||
|
|||
Hoviviritetty C4 LT-1 Corvette kilpiin Suomessa?Terve! Uusi jäsen olen ja samalla myös vakaasti aikomassa tuoda jenkeistä Suomeen voimakkaan c4 mallisen Corveten(vm.1992-1996). Kyseeseen tulee joko Lingenfelterin tai DRM:n stroukki 383 -koneiset yksilöt. Tehoa on toisessa 440 ja toisessa 450 hv. Kysymys kuuluukin, uskallanko tuoda auton maahan,eli saako sitä kilpiin vai tuleeko ongelmia? Vakio LT-1 antaa 305 hv,eli 20%-säännöllä saisi olla max 366 hv, toisaalta mallisarjan tehokkain mallihan on ZR-1 tehoillaan 405 hv,eli silloin tehoa saisi olla max 486 hv= auto olisi täysin laillinen. Miten on, onhan varmaa että vertailuautona käytetään nimenomaan ZR-1Stä eikä tota vakio LT-1:stä? Toinen seikka liittyy katsastukseen ja päästömittaukseen,eli oletan ainakin että tollanen stroukki 383 menee läpi päästömittauksista,koska jenkeissähän on vähintäänkin yhtä tarkat noin mittaus-standardit kuin Suomessa,vai?? Kyselen koska olisi astetta veemäisempää saada auto maihin täällä ja sitten byrokraattipirkko kertookin, että auto kelpaa tässä maassa korkeintaan pihakoristeeksi.. Kiitos asiallisista vastauksista! Nothing beats cubic inches
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Defenderit suomessa... | mauno | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2007 07:42 |
| kilvet palautettu -> kilpiin | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.02.2007 17:04 |
| Tullimaksu Suomessa? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.02.2006 13:24 | |
| ahvenanmaalta mantereelle&kilpiin? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 02.08.2005 19:23 |
| Corvette 50v ja Corvette Club Finland | ZR1 | Yleiset | 0 | 07.11.2002 21:53 |