![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wrangler TJ, apua tarvitaan pikaisesti!Kaveri meni ja osti sokkona Töölöstä mustan TJ'n vm.-00. Muuten näppärä vessa mutta keula on vino kuin Picasson teos. Eilen katselin pintapuolisesti ja mainitsin että saattaa olla kolaroitu, tänään ryömin auton alle kun myyjä (liike) väitti puhelimessa kaverini puhuvan paskaa (suora lainaus). Onpa varsinainen asiakaspalvelija... Oireet tähän asti: Konepelti ei ole linjassa minkään asian kanssa, varsinkaan maskiin nähden mihin se on jo reunallaan syönyt maalit pois. Kuskin puoleinen nokkapeltilukko ei mene kunnolla kiinni kun pelti jää parin sentin verran lokarista irti, hanttipuolella saa ehkä setelin väliin. Maski itsessään syylärineen (joka valun mukaan on tehty 22.4.2008?) on hanttipuolella työntynyt sisään, kallistusvakaajan suojamuovihuppumikälie on vino ja murtunut. Vasen etulokari klommoilla, oikea lokari vaihdettu ja ylempänä vasempaan verrattuna. Konepellin lukkotappi vääntynyt, etupuskurin toinen pultti runkoaisan päässä/alapuolella puuttuu, reiät ei täsmää. Maskin V-rauta yläkiinnikkeistään irti siten että pultit ovat katki ja osittain porattu mäkeen eikä reiät edes täsmää. Mitä muuta, visko ilmeisesti vaihdettu. Sehän on hieno asia, mutta; tunneli leikattu ja asennettu päin metsää uusilla ruuveilla, siivet ottaa melkein kiinni ja tunneli muutenkin sisäpuolelta täynnä vihreätä mömmöä. Runkoaisojen kulmat eri ja pituus-/korkeuseroja löytyy pilvin pimein. Etupuskurin palkki ilmiselvästi vääntynyt ja vasaralla hakattu melkein hyvänäköiseksi. Sitten jengafiilistelijöille, vasemman etulokarin nokkapeltikiinnikkeen vieressä on kuminen lätkä mihin konepelti mitä ilmeisemmin nojaa, kiinnitty lokariin porattuihin kahteen reikään kumituteilla. Missä vuosimalleissa tällaisia on ollut, ja onhan niitä ollut kummallakin puolella? Toisesta se nimittäin puuttuu, ei ole siis edes reikiä lokarissa sellaiselle... Kysymys kuuluu: Oliskohan tätä nyt kolaroitu jolloin syyläri on antautunut sotkien pannuhuoneen, rikkoen viskon ja muutenkin keula mennyt rusinaksi, vai onko tämä ihan normaalia Jeeppimeininkiä...? Olisin kiitollinen jos joku Wrangler-guru voisi ottaa tähän kantaa. Huomenna iltapäivällä olisi tarkoitus kätellä Asiakaspalvelijaa kun kaveri ei viitsi mennä sinne yksin kun tuntee autoja vielä vähemmän kuin minä. Jos joku ei näin julkisesti halua jakaa omia nikkarointikikkoja käy privaviesti oikein mainiosti! Sekin tieto riittäisi että entinen omistaja vihjaisi kannattaako pitää koslaa vai palauttaa. Tarkoitus ei ole hankkia ongelmia edelliselle omistajalle vaan tinkiä hinnasta tai pahimmassa tapauksessa kaveri purkaa kaupat. Hän kun ei ole automiehiä siinä mielessä että tekisi hirveästi mieli kunnostaa sitä millään tavalla, käyttöautoksi sitä vissiin hankittiin... Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Puikkohitsaus-taitajan apua tarvitaan | Punanenä | Chit-Chat | 11 | 21.04.2011 14:06 |
K-a akseli apua tarvitaan. | Yölento | Chit-Chat | 6 | 12.03.2011 21:22 |
apua tarvitaan hilux:ista! | johannes23 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.03.2008 15:26 |
stoi! nyt tarvitaan apua | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.01.2006 23:55 | |
Volvo C303 apua tarvitaan | offjuha | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 07.09.2005 12:01 |