Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.08.2013, 19:51
ratigan90 ratigan90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.05.13
Sijainti: Suomi, Vahto
Viestit: 107
Perusasetus

2L-T


Onkos tietoa, mistä saisi osia kyseiseen moottoriin, siis uusia ja mielellään suomen puolelta

tarkoitus tehdä uuden veroinen / parempi, joten onko ehdotuksia mitä muutoksia kyseiseen moottoriin kannattaisi tehdä ?

tehoja ei nyt ole tarkoitus repiä juuri ollenkaan eli siinä 100-140hp luokassa vaan kestävyyttä haetaan koneelle.

välijäähdytintä olen meinannut jos jotain hyötyä ? ja kun turbo on kaput niin onko isompaa mitään järkeä laittaa koneen kestävyyden kannalta. ahdot kumminkin tulee pysymään 0.6-0.8

ja joo vaihtomoottori voi tulla halvemmaksi, kuin rakentaa vanha hakkuri uudeksi, mutta otan sen ihan harrastuksen ja kokemuksen piikkiin.

hyviä ehdotuksia otettaisiin vastaan. budjettia ei tässä projektissa juurikaan ole mihinkään rajattu

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L ja 2L-T moottorien erot Eissä Tekniikka & Jutustelu 29 13.01.2016 21:50
Ostetaan 2L-T tai 2l nokka ja keinut ARSKA77 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 26.07.2011 22:16
Ostetaan O:2L/2L-T Kansi tai pelkät pyörrekammiot Jappi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.11.2008 18:09
2L ja 2L-T koneiden tiivisteet Optime Tekniikka & Jutustelu 2 14.08.2006 18:24
2L -> 2L-T. / Hilu/Cressi kone VAIHDETTU+kuvat SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 5 18.03.2006 09:41


Sivu luotu: 09:19 (GMT +2).