Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.08.2013, 17:13
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Perusasetus

Tatuoinnit.

Palstalla on taatusti paljon henkilöitä, joilla on tatuointeja. Mullakin niitä löytyy vähän joka puolelta, vaikka tilaakin vielä on. Tämän topicin tarkoitus ei ole moralisoijien tuoda esille näkemyksiään. Eli älkää jaksako En rupea laittamaan kuvia omista leimoistani. Toivon ennemminkin yleistä keskustelua aiheesta. Ja toki niitä kuvia voi laittaa, vaikken minä niin teekään.

Mulla on molemmissa käsissä kuvia, ja seuraavaksi on tarkoitus ottaa "full sleevet" (Aikataulu kylläkin pitkä). Oman kotiseutuni tatuoijista kukaan ei tee haluamaani tyyliä eli yksityiskohtia ja värejä, joten kyselisin suosituksia? Enkä tarkoita "Rapea, joka leimaa autotallissa kaljakorista." Vaan joku ammattilainen, jolle voi maksaa sen mukaisen hinnan Onko koku palstalaisista itse tatuoija? Vai onko jollakin peräti oma studio? Tähän asti olen käyttänyt vain His Masters Tattoon tatuoijia, joten he ovat tuttuja.

E: Käytin kyllä hakua.

E: Mersuforum

Viimeksi muokannut ssuvik : 25.02.2014 19:09
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4x4 Tatuoinnit onko niitä? Kumikameli Chit-Chat 37 13.01.2011 18:08

Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).