Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.06.2013, 20:26
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Vitun posti pate taas jakanut ajoneuvovero laskun jonnekkin muualle, muttei minulle niin postissa TAAAAAS saatana ilmoitus heti maksusta ja ajoneuvo ajokiellossa

Onneksi pollarit ei osunut kohdalle laskun väärään paikkaan jokoa kun ei saa käyttää puolustuksena maksamattomuuteen tai posti paten kuohimiseenkaan josko se sitten posti osoitteeseen tulisi.
Tuo postin jakaminen väärin on ärsyttävää, nimimerkillä kokemusta on.

Minun postilaatikkoon (omakotitalo) tulee monta kertaa vuodessa naapurien postia, nyt olen tehnyt periaatepäätöksen, että palautan kaikki postiin, punaisella tussilla kirjoitettuna että xxxxtie 10:ssä ei ole xxxxtie yy asukkaita, ja vielä kuvaan nuo kirjeet.

Yksi minulle tullut kirje on hävinnyt vuosi sitten, ja kun virallinen taho lähettäjänä, niin se, että tuo kirje on lähetetty, niin olen sen myös saanut!!! Tuli muuten maksamaan sen verran, että yritin selvitellä kirjeen kohtaloa: On lähettetty ja olet saanut sen 7? pv jälkeen! ja posti totesi että on jaettu sinun postilaatikkoon, jos kerran lähetetty

Kerran, kun oli taas naapurin kirje laatikossa, ajoin hodarin poikittain tielle, kun tuo itellan dsg-asfalttikiitäjä meni tuonne umpi perään....
Kun tuo nuorehko postipoika pysähtyi, avasin oven ja annoin kirjeen hänelle... ei voinut viedä kirjettä laatikkoon muutaman kymmenen metrin päähän, mutta lupasi toimittaa eteenpäin. (tuli vissiin kerrottua sellaisella äänenpainolla, että nuoresta iästään huolimatta ymmärsi yskän; ja arvasi että pääsee helpoimmalla kuuntelemalla ja myöntelemällä)

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32

Sivu luotu: 20:14 (GMT +2).