Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja w460
- miksi ohjaus napsuu tiukasti vasemmalle kääntäessä neliveto päällä?
- miksi takimmaisessa kardaanissa on "paljon" väljää (huomaa käsin kardaania pyörittäessä)? Tähän on jo tottunut liikkeelle lähdöissä, mutta varsinkin maastossa pakilta lähtiessä alun tyhjä hankaloittaa sujuvaa liikkeellelähtöä.
- onko normaalia, että etupyörien "takana" poikittain olevaa runkoputkea joutuu sahaamaan jo 32" renkaita käytettäessä? Vai onko a) jousitus lysähtänyt ja b) vanteet liian ulkona, jolloin kääntäessä renkaiden sisäreunat ottavat helpommin ko. putkeen?
/Tommi
|
1: Nosta tunkilla pyörä ilmaan ja ravistele. Jos väljää niin pitäisi varmaaan kiristää. Vaihtoehto 2 on murros kulunut. Jos ei napsuta pakilla niin väljä todennäköisempi vaihtoehto... Mersu Geellä vitjassa asiaa on myös käsitelty.
2:Perän koppa auki ja hammaskosketusta kirraamaan... Jos ei tietoo et mitä tämä tarkoittaa niin älä tee itse.
3:Putken pätkiminen on normaalia. Eipähän ota kumi kiinni sisäänjouston aikana. Kannattaa katsoa apukuskin puolelta ohjauksen nivelten ja vanteen välinen rako. Jos rako useita senttejä niin ehkä offset voisi olla toinen... Käsittääkseni offsetin suhteen ei vannevaihtoehtoja ole hirveesti olemassa...
Tuolta halpa murros
http://www.varaosat24.com/fi/varasto...,0,1/302186,56