![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Neuvoja orbiohjauksessaMä olen taistellut tuon mun Suzukin orbitroliohjauksen kanssa. Ongelma on nyt se, että öljyn hieman lämmetessä auton moottori ei jaksa käydä tyhjäkäynnillä ratista kääntäessä, eikä edes pienillä kierroksilla ja sammuu jatkuvasti. Pumppuna mulla on chevyn pumppu ja sylinterinä läpivetävä 24/40 tai jotain. Isku on 160mm Orbin koosta ei ole tietoa. Ohjaus on todella nopea. Se on yhdellä kierroksella rankaat reunasta reunaan. Juu se on vähän turhan nopea. mun mielestä ohjaus saisi olla joku 4 kierrosta reunasta reunaan Auttaisiko tähän moottorin sammumiseen pienempi orbitroli jotta se ei haukkaisi öljyä niin kovin paljoa kerralla tai jotain? Minkä kokoinen orbi? Osaako joku sellaista laskea. Muutenkin tarttisin jotain vinkkejä, sillä kisat ovat lauantaina ja tuolla keksinnöllä ei todellakaan voi kisaamaan lähteä ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
viisaammilta neuvoja | jmtr83 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 10.04.2013 00:28 |
Suzukiin vinssi neuvoja ? | HaKu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.05.2008 16:02 |
NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
Neuvoja tarvitaan... | Petexxx | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 02.01.2004 14:31 |
Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 |