![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja siit ois apuu mones muuskii hommas.. Mut ihan tohon koneen kylkee nyt huolisin jonkuu vähä isomman ku ton 25amppeerisen.. Yhtä 35 koitin tänää purkailla ja ihmetellä et miksei se muka toimi ni se johti siihen et siit ei taija saaha enää ees runkopanttia ku menee uutta hakee..![]() Olen miä sellanen sähkön suurlähettiläs!![]() ![]() ![]()
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) | bluevan | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 06.05.2010 07:51 |
| Patrol vs Pickup | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 12.02.2010 13:25 |
| Myydään patrol pickup | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 13.01.2009 19:46 |
| VW pickup | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 24.09.2008 12:40 |
| M: patrol pickup 3hlö paku | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.05.2007 21:41 |