Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00
Eli miten toimivat kivkossa pehemeellä puhdistuuko kuvio vai onko heti tukossa ?
Alla on nyt 35x13,5x15 mudzillat joissa pintaa keskellä 8 -12 mm ja tilalle olen katteluu 35x12,5 mutikoita. meneekö huonompaan jos vaihdan.
ja jos joku tietäis paljonko mutkina harpussa urasyvyyttä uutena
|
Mulla on 32 x 11.50 ollut nyt parisen vuotta ajossa, kivikossa ja kuivalla toimii mielestäni perhanan hyvin, märällä/ kosteallakin tarraa kyllä aika mukavasti pitoa. Sivunappulat saisi olla vähän isommat jos oikeasti haluaisi sivuvallien kanssa johonkin kiipeillä. Ja kyljistä puheenollen, ainakin itsellä meni kauniisti oksa läpi ja kurkkasi toiselta puolelta ulos eli mikään maailman vahvin rengas tuo ei ole kiviin olen kyllä raapinut urakalla eikä niistä ole juuri kipeää saanut, pari pienehköä viiltoa näkyy.
Ei tietenkään mitkään boggerin veroiset mudassa/ pehmeässä ole, kunnon hapella alusta loppuun niin kuvio pysyy kohtalaisesti puhtaana ja eteenpäinkin pääsee. Ainakaan nuo omat ei putsaannu pätkääkään jos koittaa hiippaillen mennä, aivan sama millä paineilla koittanut. Eli ihan pehmeikköön noi ei oikein toimi, muuten on tietyt rajoitukset huomioonottaen (eihän tuo ihan oikea maastorengas ole Suomen olosuhteisiin

) mielestäni oikein pätevä yleisrengas, varsinkin kun maantiekäytöskin on asiallinen.