Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.04.2013, 08:50
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Angry

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
ja vitut! saatanamoine rysäys kävi ja löin liinat lukkoon, noh peilist ei nähny ni kurkkasin ovest et pysähtyks se toine sankari? sil vilahti jarru valot et pysähtys mut jatkoki matkaa! kieppasin comboliinon het ekas risteykses ympäri ja perään mut oli volkkari setäl löytyny kaasupolin..
Toi on helvet,, mukavaa. Itsellä meni talvella zj:stä etupuskuri, vilkku, koripalkinpää, grillin takanta se muovikehys jossa valot kiinni,,ym,ym peltihommaa. kun joku pikkunen ralliperuna tuli ilottulassa väärääkaistaa vastaan jyrkässä mutkassa... omavikani oli siinä että menin väistämään vaistomaisesti ojanpuolelle välttääkseni nokkakolarin(vastapenkassa kivi pystyssä) olisi pitänyt silloin laskea vaan keulaan. ja se vastapeluri näki varmasti mitä tapahtui mutta ampaisi johonkin sivutielle piiloon tai ajoi kovaa karkuun koska enpä kaveria tavoittanut vaikka perään heti lähdin kun vaan auton sain käännettyä.
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32


Sivu luotu: 06:29 (GMT +2).