![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#32
|
||||
|
||||
|
onko mitään ajohommia tiedossa? pääsis vähän tutustuun porukkaan ja kokeileen katumuksen ja sen kuljettajan maasto ominaisuuksia kun ton katumus maasturinkin sain leimattua taas. vaan mahtaahan tuolla olla tota lunta viellä ihan kiitettävästi.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
| Luokat |
| ajoalue, kemi, keminmaa, lapin neliveto ry, tornio |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajoalue ??? | Chit-Chat | 2 | 29.07.2005 07:57 | |
| Ajoalue/Offauspaikka | A45 | Chit-Chat | 40 | 22.06.2005 18:23 |
| O: Kuljetusta volvolle Keminmaa-Lahti? | LaaLaa | O/M/V Muut | 7 | 26.05.2005 20:13 |
| Kussa ovat Lapin nelivedon sivut? | jjjlaunonen | Chit-Chat | 34 | 21.02.2005 14:45 |
| Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |