Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Renkaat ja vanteet

O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 07.04.2012, 20:42
Karhu85:n Avatar
Karhu85 Karhu85 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.11
Sijainti: muhos
Viestit: 178
Perusasetus

jaa en kyllä tiiä mahtuuko suoraan sulla alle. mulla on hoojiissa soa ja 3" korinkorotus ja dopinsonin pitkät iskarit, mahtuu tosi hyvin olemaan ja ei ota mihinkään kiinni jousto tilanteissakaan
__________________
KIERROKSIA JA TAITTAANIA!!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu 35 boggerit tai tsl sx oke O/M/V Renkaat ja vanteet 1 10.05.2009 19:17
Ostettu boggerit 35-?-15 tepa78 O/M/V Renkaat ja vanteet 1 17.03.2009 21:46
M: boggerit 35" nivea2 O/M/V Renkaat ja vanteet 4 26.12.2007 10:02
M:boggerit nivea2 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 01.11.2007 17:49
O:BOGGERIT O/M/V Renkaat ja vanteet 1 12.10.2007 15:16


Sivu luotu: 00:41 (GMT +2).