![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Itsellä on Yj ja siihen verrattuna Tj on ajoltaan sivistynyt eli kierrejousitus on vienyt ajomukavuutta eteenpäin reilusti, ainakin kadulla. Kierrejousitettuunkin alkaa saamaan jo mukavasti jousituskorotusosaa ym. 4 litranen vie tosielämässä oikeasti (siis oikeasti) paljon ainetta auton/koneen kokoon ja käyttötarpeeseen nähden + siinä on vakiona armottoman pitkä välitys (jo vakiorengastuksella), ja nelivaihteinen automaatti tais tulla kumpaankin vasta 03' malliin,joten koeaja sekä 2.5 (2,4) -koneinenkin ennen ostopäätöstä. Itsellä Tj myös 'normaalissa' talviajossa (Rovaniemellä..) ja tarkenee/toimii moitteettomasti, joten suositella voin. Tilaa varsinkin takapenkkiläisille/matkatavaroille pelissä on aika rajoitetusti, mutta siihenhän pitää olla eri peli..
Suburban 6.5 Td,At 265/70 17 Wrangler YJ,31"Mt, 4,10 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
| M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 | hiski1 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2007 21:03 |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.03.2006 14:05 | |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.02.2006 15:51 | |
| M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.01.2006 18:43 | |