Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.11.2010, 22:10
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

jaahas. pitkästä aikaa tullu jotain laiteltua.
xenoni sarjat lykkäsin hellan ff umpioihin ja siotin ne konepellin kulmiin.
takavaloksi tuli turvakaareen nordicin n400 keenoni ja ledit varmaan laitan takatukien alle näyttämään takaviistoon. h4-kenoni sarja tuli kans ja se olis tarkotus laittaa ajovaloihin et jos sitä alkas näkemään mettässä.




33" mudzillat jumppasin 10x15 vanteille, torinkiertorenkaiks ne tulee. täytys käydä puntittamassa etummaiset ku meinaa hiukka vemputtaa rattia...
pääsee hienoo hallitsematonta nelipyörä sladii




just ja just mahtuu 33" pyörii.


juu ja joku kyseli niitä pakopaineita joskus niin hieman tänään mittailin,

pitkän puolen nelosella kummatkin mittaukset:

4000rpm ahdot 1,2bar ja pakopaineet 1,2bar

6000rpm ahdot 1,25bar ja pakopaineet 1,9bar

eli omasta mielestä ihan hyvät

sitten suljetulla alueella testailua, kelaa nopeusmittarin tappiin aika kivuttomasti 33" renkailla ja 4.88 välityksillä. jaksaa kiertää myös jenkakellon tappiin viitosella

pitäs sinne penkkiin keretä täs jossain vaihees...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Poistettu fedima extreme evo2 235/85/16 +mb vanteet HV O/M/V Renkaat ja vanteet 3 02.07.2010 17:34
Myyty NISSAN PATROL PICK UP perse arska O/M/V Ajoneuvot 0 18.08.2009 11:22
M:patrol pick-up *myyty* Jouni_S O/M/V Ajoneuvot 9 05.05.2008 20:02
M/V. Patrol Pick-up Ramo82 O/M/V Ajoneuvot 3 31.10.2006 11:52
"Jormakas" patrol pick-up Epeli Chit-Chat 0 22.11.2005 23:46


Sivu luotu: 05:23 (GMT +2).