bj45lavalle: ei tarvi kiitellä, yhdessä mennään ja yhdessä tehdään niin kaikki hoituu aikanaan... näky sentään kuvista että mun autokin on paikanpäällä ollut

... hajos se kitakin sitte lopullisesti siinä viimmesessä hodarin tielle vedossa.
mulla nyt vaan sattu oleen noita vararenkaita kun en itte sitte tarvinnu... ööö joo... tietääks joku mahdollisesti että mikä mun keulaan olis pökänny ku apparin etulokari on tullu pari senttiä taaksepäin oven reunan päälle, sivuparkki ympäristöineen on särki ja sen alapuolella on pellissä reikä

, ja kaikki tämä on puskurin takana suojassa...
blaze tuli kyllä noi kaikki kuvissa näkyvät pitkät rännit hienosti ajamalla läpitte, kääntyminen ei vaan onnistunut joten kahdessa kohtaa piti sitte vinssata, vetää tommonen kiinakelain muuten rullakidan rullankin aika kivuttomasti sinne kelalle...
markus saattaa hieman miettiä että mihin se soramontturadan iso kivi on kadonnut...
laittakaas tosiaan kuvia, omasta tietysti kaipaan mutta etenkin bemaripojun bertan käsittämättömästä keinumisesta eteenpäin, vinssitön auto ja taisi silti vetää muutaman toverin pinteestä olematta itse kertaakaan jumissa...