Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 20.06.2010, 15:38
awd:n Avatar
awd awd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.07
Sijainti: Masala
Viestit: 264
Thumbs up

Itseä harmmittaa ku pientä oravaa että en päässy kisaamaan.

Puitteet oli mahtavat, kisa hieno ja sääkin oli mainio.
Toivottavasti pian taas tulee 8h kisa jonnekin, 24h ehkä mulle liian kova.
__________________
www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) Saija Tapahtumat 23 11.04.2011 16:40
Paratiisi Offi 2010 14-16.5.2010, Kiitokset kaikille!! oska80 Tapahtumat 227 13.06.2010 18:57
Saarekoll 2010 29.-30.01.2010 Kynnapas Tapahtumat 6 20.01.2010 10:44
Himalaja 2009 8h suunnistuskilpailu 13.6.09 piparix Tapahtumat 56 17.06.2009 09:42
pikku G Linkit 12 10.11.2006 12:20


Sivu luotu: 10:11 (GMT +2).