Jotain tapahtunu tälläkin rintamalla. Eka metritkin jo ajettu

Sen verran tapahtu koe ajolla, et perä tippu irti
Alustasta tuli jokseenkin pehmee, yllättäen ihan liian rento. Jousina saab 9000:sen mcpersonit. Nämä onkin vain tilapäiset ratkaisut...
Tehtävä listalla on vielä tupla jakiksen asennusta, kaardaanien värkkäilyä ja turvakaarien tekoa. Puuttuhan multa yks 20" vannekkin. Tietysti mieletön määrä pikku juttuja pitää tehdä.
Vähä turhan korkee tosta pyydyksestä tuli jo senkin takia, että kyytiin on miltei m,ahdoton nousta ja onpa polvikin melkoisen turvonnu ku eilen potkasin oveen kyytiin noustessa. Tulevaisuudessa täytyy autoo madaltaa melkoisesti
Eilen tuli todettua iso vika moottorissa. Ilmeisesti toinen turbo on menny seistessä hajalle, öljyä lentää piipusta litra ja minuutti vauhtia. Tänään selvittelen sen ja koitan tehäkkin asialle jotain.
Tossa jousto kuvassa iskari irtos, mutta korjauksen jälkeen auto oli samassa paikassa ja kaikki pyörät maassa. joustot lienee yli metrin verran.
Taka renkaissa on sisuskumit, etu rtengas näkyy pysyvän ryhdissään ilmankin. Sisäkumit lienee pakolliset, ettei kivikautinen lukkosysteemi purkaudu luonnon helmaan. Tulevaisuudeea hyvennetään vanteita varmemmaksi ja sisäkumit joutaa huvikäyttöön uimarannalle.
Tosissaa. ei tolla kokoonpanolla uskalla ajaa, kaatuu luultavasti jo pelkästä navakasta kaakkois tuulesta. Hiekka tiellä ajelukin osottautu kiikkeräksi menoks, kori kallistelle melkoisesti pelkän kaasupolkimen asennon muutosten mukaan. Voi olla että joutuu laittamaan kallistuksen vakaajan

Jospa kuitenkin pääsisi makkaran paistoon isojen poikien mukaan...