![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tai sit vaihtamaan kaasari. Viikonloppuna meikän suznan keulalle pitäs tulla weberin kaasari manuaaliryypyllä. Se alkuperäinen kaasari on hieman susi. Automaattiryyppykään ei tunnu toimivan ja jos toimii niin silloin kun sen ei pitäs.
-- Vakio suikka on POP --Nerd-O |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kaasarin säätö? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2007 22:33 |
| KIINNOSTAAKO ILTA/YÖSAFARI JUUASSA | Tapahtumat | 14 | 09.11.2005 09:25 | |
| Ilta/ Yö safaria Turun suunnalla 29.10 | Hippo | Tapahtumat | 105 | 06.11.2005 12:31 |
| suzskan jakoaskista lisäkysymys | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 11.12.2003 14:16 |