![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Hieno päivä oli ja nyt on käsistä puhti pois.
Volvo sai ensimmäiset oikeat lommot. Pakoputkessa ja apparin jalkatilan alakulmassa pienet semmoiset. En ole vielä päättänyt harmittaako. Ei kai. Kiitokset vielä kaikille avusta reitin varrella ja tunnelman nostattamisesta grillituvalla. Minkäs pituinen kesätauko kulmassa on perinteisesti pidetty? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulman kevätkauden aloitus, eiku talvikauden lopetus la 18.4. | Byrocrat | Tapahtumat | 33 | 21.04.2009 21:54 |
| PäHäMa kesäkauden päättäjäiset | mikjus | Tapahtumat | 14 | 30.10.2006 22:45 |
| Työpäivän aloitus | sjeeppi | Chit-Chat | 3 | 28.03.2006 16:15 |
| Kesäkauden avaus | Appari | Chit-Chat | 3 | 26.05.2005 10:27 |
| Oulun kesäkauden päättäjäis cruising by OSHA | jtammel | Yleiset | 0 | 25.09.2003 15:07 |