Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 09.05.2009, 20:59
Heering80:n Avatar
Heering80 Heering80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 437
Perusasetus

Hieno päivä oli ja nyt on käsistä puhti pois.

Volvo sai ensimmäiset oikeat lommot. Pakoputkessa ja apparin jalkatilan alakulmassa pienet semmoiset. En ole vielä päättänyt harmittaako. Ei kai. Kiitokset vielä kaikille avusta reitin varrella ja tunnelman nostattamisesta grillituvalla.

Minkäs pituinen kesätauko kulmassa on perinteisesti pidetty?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulman kevätkauden aloitus, eiku talvikauden lopetus la 18.4. Byrocrat Tapahtumat 33 21.04.2009 21:54
PäHäMa kesäkauden päättäjäiset mikjus Tapahtumat 14 30.10.2006 22:45
Työpäivän aloitus sjeeppi Chit-Chat 3 28.03.2006 16:15
Kesäkauden avaus Appari Chit-Chat 3 26.05.2005 10:27
Oulun kesäkauden päättäjäis cruising by OSHA jtammel Yleiset 0 25.09.2003 15:07


Sivu luotu: 18:12 (GMT +2).