![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
||||
|
||||
|
miul on ollu kans samanlaisia oireita patun etuaksulalla, välil ei meinannu millää mennä päälle, nyt taas rupes pelaamaa. ei tosin joka kerta kytkeydy... sit ei vuoda yhtää ku sattuu menemää päälle. ärsyttävää, ei oo kuitekaa iha ilmane käikäle ni sais pelata... pitää tutkiskella ku joskus kerkee purkamaa murikan pöydälle.
__________________
WUOKSI OFFROAD |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hiluxissa diesel vuoto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.05.2006 12:23 | |
| Disco II:sen polttoainelauhduttimen vuoto | Saucor | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.02.2006 18:31 |
| Ohjaustehostimessa vuoto | tapio | Vuosimallit 1968-1982 | 5 | 22.07.2004 13:58 |
| syylari vuoto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.04.2004 23:49 | |
| Naperon vuoto | tuukka | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.02.2004 09:16 |