Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 09.04.2009, 15:46
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

miul on ollu kans samanlaisia oireita patun etuaksulalla, välil ei meinannu millää mennä päälle, nyt taas rupes pelaamaa. ei tosin joka kerta kytkeydy... sit ei vuoda yhtää ku sattuu menemää päälle. ärsyttävää, ei oo kuitekaa iha ilmane käikäle ni sais pelata... pitää tutkiskella ku joskus kerkee purkamaa murikan pöydälle.
__________________
WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiluxissa diesel vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 10.05.2006 12:23
Disco II:sen polttoainelauhduttimen vuoto Saucor Tekniikka & Jutustelu 2 05.02.2006 18:31
Ohjaustehostimessa vuoto tapio Vuosimallit 1968-1982 5 22.07.2004 13:58
syylari vuoto Tekniikka & Jutustelu 1 17.04.2004 23:49
Naperon vuoto tuukka Tekniikka & Jutustelu 1 20.02.2004 09:16


Sivu luotu: 08:03 (GMT +2).