Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.01.2009, 14:10
Dryse:n Avatar
Dryse Dryse ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.05
Sijainti: Jämsä/Halli,Finland.
Viestit: 137
Perusasetus

Itse en ole sähkäri, mutta itselle kun asennettiin erillinen induktioliesi ja uuni, niin liedelle tuli vain yhdestä vaiheesta ja uunille kahdesta. Mutta en näy syytä miksei voi kytkeä kolmevaiheisena jos käyttää vain pelkkää liesitasoa.

Omalla liesitasolla ei voi ottaa kaikilta levyiltä täyttä tehoa kun on asennettuna 1-vaiheisena, liesi itse pudottaa tehoja jos yrittää kaikkilta täyttä tehoa. Voisi kuvitella että jos olisi kolmivaiheisena, niin antaisi kaikilta neljältä täydet tehot.

Mutta älä nyt näillä neuvoilla mitään mene tekemään, varmista sähkäriltä vielä...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Aga tig neuvoja kaivataan. Pecos Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2007 18:28
NEUVOJA TARVITAAN! nizzan Tekniikka & Jutustelu 1 19.03.2007 11:54
Neuvoja naisille miehiltä... PikkuMyy Chit-Chat 13 24.01.2007 14:44
Neuvoja tarvitaan... Petexxx Vuosimallit 1968-1982 2 02.01.2004 14:31
Audio neuvoja... Vuosimallit 1968-1982 2 07.03.2003 08:47


Sivu luotu: 08:03 (GMT +2).