Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 30.08.2008, 20:43
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Question

Ruuvit löysällä, eiku??


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sam71 Näytä viesti
KIITOS taas Mikolle ja muille järjestäjille mukavasta päivästä!!!

Meidän letkalle myös kiitokset osittain kosteistakin reiteistä ja seurasta todella mukava ajokerta oli taas ja jopa haasteellinenkin (ainakin minulle). autokin pysy ehjänä ja myös ärsyttävä kolahtelukin selvis U-pultit löysällä!

t:Sami,Sampo,Antsu,Lilly ja VOLVO
Eikös niiden U-pulttien pitäis olla siellä akselissa kiinni eikä takalattialla huljumassa
Inhorealisti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulman kevätkauden päätösajelu la.7.6. Byrocrat Tapahtumat 37 29.06.2008 21:30
Kulman ajelut la. 26.4. Byrocrat Tapahtumat 51 28.04.2008 18:36
Kulman kummia kuvatuksia Ex_inkkari Chit-Chat 5 01.09.2006 16:59
Kulman keikka Ex_inkkari Tapahtumat 4 18.09.2005 15:46
Pari 14.9 kulman kuvaa.. Jörmelö Tapahtumat 0 15.09.2003 20:15


Sivu luotu: 20:20 (GMT +2).