Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 29.10.2007, 18:59
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Ajossa olevaa koiraa voi suojata esim. http://fi.wikipedia.org/wiki/Hukkaliivi . Ei tietty koira lentää voi, eihän lennä ananaskaan paitsi, koneella mutta siinä pätee säännöt muut...<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Vittu kyllä nyt oikeesti on kummallisia susia ja koiria kun tuntuvat tulevan panssariverkosta ja kattopellistäkin läpi!

Täälläpäin on sellainen tarha missä betoni sokkeli ja sisällä soraa. Sokkeli menee maan alle "jonkin matkaa". Panssariverkko 50mm reikäkoolla n.2m korkeena josta lähtee kattotuolit, päällä peltikatto. Pinta-alaa ulko-osalla 200-300m2 koppi lisänä aita-alueen ulkopuolella n.5m2

Kyllä noi ajokoirat, seropi ja beaglet ainakin pahimilla pakkasilla käy kopissa lämmittelemässä. Varmaan voi olla ettei norjanharmaa halua mutta kyllä sille se mahdollisuus pitää olla kopiin.

Note! This message was posted anonymously!
Tällä urpolla tuskin on ollu yhtään ainutta mettäkoiraa (lue: muuta kun villakoiria) <img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle>




Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
haamanorjanhirvikoiran/hirvikoiran omistajat jamppa.w Chit-Chat 4 29.09.2007 08:22
UAZ uusivuosi(ei todellakaan susi tullut) -MAKE- Tapahtumat 44 18.02.2007 01:38


Sivu luotu: 20:20 (GMT +2).