Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.02.2007, 20:52
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Whiskyiin ei nimenomaan pitäisi laittaa mitään kylmää, se tekee hallaa maulle. Ihan muutama senttilitra soodaa/ravintolaannos wiskiä on toimivin juttu, toinen hyvä on huoneenlämpöinen vesi.
Kylmä tekee viskistä kitkerän makuista riippumatta viskistä.
Näin opetettiin aikoinaan viskikoulutuksessa. Ihan oli irkkuviskeihin erikoistunut kouluttaja joka maistatteli erilaisia viskejä. Juu ja ei ollut mikään tenukeppi se kouluttaja.

Emännän mielipide viskeistä: aösljkhasföglkjfhaslökhgdöhnaeöghnwOEOÖGÖGN<img src=/smiley/puke.gif border=0 align=middle>

-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paras maasturi? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 38 04.02.2008 23:23
Paras grillimakkara JakeHammer Chit-Chat 95 16.07.2007 06:35
Paras metsäauto Discovery Tekniikka & Jutustelu 41 20.08.2005 17:29
Paras spyde. Dev Cooking & Food 0 02.03.2002 13:57
Helvetin hyvä paukku. tuska Drinkit 0 14.02.2002 16:15


Sivu luotu: 14:59 (GMT +2).