![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Mä ostin blazeriin lockrightin racersplacesta n. vuosi sitten ja makso noin 370e sillon..
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Läjän tankki ostettu ja asennettu | joker | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.07.2007 21:35 |
| Pitkään BJhin katon tekijää | jack_broken | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.03.2007 07:37 |
| Turvakaaret Uaziin.. Asennettu, kuvia! | Revolver | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 16.09.2006 06:52 |
| M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin | Rassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 14.06.2006 11:46 |
| Calminin vinssipuskuri asennettu... | petr | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.06.2005 18:57 |