Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 29.08.2004, 16:00
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Jos ihmisillä ois aikaa ja viitseliäisyyttä, niin näitä juttuja ei varmasti monestikkaan tarvitteis jauhaa. Itte voi ottaa asioista selvää esim. Mutta 400 saa 3mm paksuna, ei ohuempana, kokoja on kyllä sitten ylöspäin. Kulutus täräksen etuihin kuuluu myös sen kulutus kestävyyden lisäks palautumis ominaisuudet. Katos jos pohja panssari on ton 3mm paksu ja ajat auton kiven tai kannon nokkaan niin se teräs taipuessaan palautuu alkuperäiseenmuotoonsa(lähes, mikäänhän ei ole ikuista). Ja mitä nyt joku ei ajattele, niin 3mm kulutus teräs on 6mm mustaa rautaa puolet kevyempää. Reikiäkin saa kyllä porattua, mutta bilhelvette terät voi suosiolla unohtaa. Joitain Dormerin teriä ja kunnon porakonetta ehkä. Oikea terä kulma ja kierrosluku ois kait hyvä muistaa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bilteman akut - huoltovapaa, vai tavallinen. Tekniikka & Jutustelu 27 03.04.2008 09:34


Sivu luotu: 18:45 (GMT +2).