![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]() |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Dodgen akselikuorinen D60+lukkoo ja vetareita yms (en ole perehtyny niin pitkälle, että mitä pitää muokkaa, että sopii chevyn jousiin).
http://www.pirate4x4.com/forum/axles...a-60-70-a.html |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas taas tämä linkki, Jos joku D60:n pikaisesti haluaa......
250€ lähetyskulut Suomeen http://www.ebay.de/itm/Vorderachse-A...item3a7ce82651 Itse laittaisin aluksi tuollaisenaan paikoilleen D60:n, Pikkuhiljaa sitten alkaisi päivittämään siihen lukkoja ym.
__________________
www.classicjeepparts.com |
#29
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#30
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#31
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vai onko vielä olemassa joku vammailu pykälä ettei tuontipakussa saa olla kyydissä rahtia, joskus 2000 luvun alussa prätkien tuonti kuulemma oli estetty tuontipakun kyydissä. |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#34
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
M1008:n perät pitäisi olla 4.56 välityksellä ja taka 14bolt Detroit Lockerilla.
__________________
www.classicjeepparts.com |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Juuri tuota yritin kysellä että mitkä välitykset ja onko auto tuo M1008 nato pikkari, mut ei ainakaan kahteen viikkoon ole kuulunut mitään, noikin on just sen hinrtaset et kiinnostas tuo välitys tietää vai joutuuko ostaa uudet.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#36
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuolla Floridan alueella toimi useampikin suomalainen kaman jobbaaja. Sais Jenkkilän pään kuljetus kuluja pienenmäks (ehkä).
http://miami.craigslist.org/pbc/pts/3723263305.html http://miami.craigslist.org/brw/pts/3685879398.html |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Mie vielä kerran selvitän ton jenkki homman, maa rahti 250-400$, merirahti 500-750€ suomen ALV:24% esim, kaksi perää 1500€+650€merirahti+300$ maarahti=2400€+alv=2976€ ja laskin ton noin anetujen keski hintojen mukaan, siten esim pjtk linkit on normi peristä niihin joutuu ostaa välitykset ja lukot molempiin päihin ainoastaan nato perissä käytö kelposet välitykset valmiiksi ja lukko takkana niinkun huomaat ne on halvempi ostaa euroopasta ja niitä on kyllä tarjolla. kun laitaa ton kolme tonnia parista rahaa niin tohon hintaa niitä saa aina mut 1000€ kpl niitä on vähemmän tarjolla, ja miulla on paljon muutakin ostamista just nyt kun yli hintasia periä, siten syksyllä kun uusi auto on koe ajettu niin ostan vaikka tollaset kalliimmat perä NYT kiinnostaa vain max 1000€kpl nato perät.
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#38
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itselle kun etsin tuossa parisen vuotta takaperin Fordin F250 high pinion/ kingpin D60 etusta niin valmiiksi rakennettuja löytyi parhaimmillaan jopa alle tonnilla, mutta niitä ei suostuttu lähettämään mihkään. Loppupeleissä päädyin itelle sitten mogin peltiperiin, mutta aikansa etsimällä varmaan olisi löytynyt kohtuuhinnalla sopiva akseli minkä olisi suostunut myös lähettämään. Silloin kun kysyin, niin paikka kontissa akseliparille olisi ollut muutaman satkun luokkaa, ei todellakaan mitään 700€... Toki jos löydät suoraan tuollaisen M1008 peräparin ja saa kohtuuhintaan Suomeen niin miksipä ei, merirahti jenkeistä kestää ja ei sieltä toki halpaa ole tavaraa tuoda.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#39
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#40
|
||||
|
||||
![]()
Eipä osaa sitten ukot 20 tai 40 jalan konttia kovin fiksusti täyttää, jos kaksi akselia vie puolen auton tilan
![]() ![]() T. Kontteja työkseen lastaava ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#41
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#42
|
|||
|
|||
![]()
Mun pikkulohko seevy+vähä muuta roinaa tuli n. 300E Usasta Suomeen.
|
![]() |
Luokat |
longfield, rcv |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
Mitä rangen kone kestää?? | Maajussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.03.2006 21:58 |
mahtaakohan tälläset pyörii patrollin alla... | pate20 | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.12.2005 18:23 |
Suzukin jakolaatikko, mitä kestää??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.11.2004 13:50 |