Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.04.2013, 12:32
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JakeHammer Näytä viesti
Onneks ei oo lapsia!

Saatan saada vihat niskoilleni, mutta kyllä äidin pitää pystyä ruokaa laittamaan, vaikka jalka paketissa. Jos ei pysty kantamaan ruoktarpeita, niin kyllä se taapero pystyy. Luulisin että tykkäisikin tommosesta yhteistyöstä. Samalla oppii ruuanlaittoakin. Voin kyllä olla hyvin väärässäkin.
Tarhaan viennit ei toki onnistu, jos ei automaattiautoa.
Työvuoron vaihto pitäisi kyllä saada hoidettua. Muuta ongelmaahan tossa ei vissiin olisikaan? Mä panostaisin tähän kohtaan täysillä.
Et saa vihaa vaan myötätuntoa ymmärtämättömyydellesi, kun katkaiset jalkasi lasketellessa tai mp.llä kikkaillessa niin saat kaiken kunnioituksen kun otat vaikka 5v adhd pojan huostaasi viihdykkeeksi ja askareita hoitamaan.
Veikkaan että olet nopeammin valmis työelämään neliraajahalvaantuneena kuin tuohon pestiin..
Sanonta: aina työ kotiolot voittaa- ei ole kaikissa tapaukksissa tyhjästä temmattu.
Vanha 06.04.2013, 19:28
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

muksu mukaan työmaalle ? pikku-apulainen hommiin niin taipuu pomokin älypäälle äkkiä !
Vanha 07.04.2013, 13:03
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Muksua en tonne kemianteollisuuteen tohdi viedä kun sielä on niitä myrkkyjä tyyliin että tippa tappaa..
Huomenna pitää käydä keskustelemassa jatkoista..

Yrittihän se emäntä tänään tehdä pikkusen ruokaa, eipä siitä oikeen tullut mitään. Koko ajan piti paasata että anna sitä ja anna tätä, tee tuota. Sitten se oli vaan parempi sanoa että siirry syrjään ja ohjeista jos ei mun sekottamat suhteet kelpaa..
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2013, 13:14
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokkolanpoika Näytä viesti
Sosiaalitoimistolla saa haistattaa pitkän kak.n. Apua myönnetään vain semmosille perheille jotka apua oikeasti tarvitsevat. T:soitettu on.
Tuo sossu on muuten oikeesti melkoinen kusetus. Yhtään mitään ei saa omistaa kun sinne menee. Itse luulin että oikeasti kun on hätä niin ehkä sieltä saisi apua, mutta ei. Sieltä tulee vaan vittuilua. Ainoa mitä ne auttaa on näitä täysin turhia tapauksia ketä ei työt sun muut kiinnosta pätkääkään. Mutta työssä käyvä ihminen, mikä tarvii apua niin aivan turha mistään sossusta saada apua.
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2013, 19:34
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Perusasetus

Jospa nerdon pärstäkerroin ei miellyttäny sossutätejä...

Nim. Mulla vakkarityö, omistusasunto ja apua kyllä on saatu.
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2013, 22:47
Konkari

Perusasetus

Yhdyn 100% Nerd-O:n sanomisiin.

Meillä olisi 5den eri lääkärin lausunnon mukaan lapsella 100% oikeus saada erityisruokavaliosta + sairaudesta tukea. Mutta hakemukset ovat tulleet 5x bumerangina takasin. Ette ole oikeutettu saamaan tukea. Emännän siskon lapsella sama tilanne. Mutta hän saa täydet tuet mukisematta Kelasta. Mutta asuvat hehä3sen sisällä tyyliin..

Itse en ole asioinnut kelan kanssa ikinä. Enkä toivottavasti joudukkaan. Emäntä on, ja ei hänkään mielellään asioi kun he eivät oikeesti auta sillonkun ois siihen oikeus. Mutta onneksi nämäkin rahat jota kela tässä säästää voidaan lähettää tonne Kreikkaan ja antaa pakolaisille keitä tänne tulee sosiaalipummeiksi eikä meinaakkaan mennä töihin.
Työssäkäyvän ihmisen elämä ei ole kannattavaa. Paremmin sitä rikollinen saa tukea noilta kuin normaali.

Tässähän rupeaa masentumaan itsekkin kun huomaa että ihmiset eivät ole tasaarvosia..
Vastaa lainaten
Vanha 08.04.2013, 09:34
Konkari

Perusasetus

Nyt selvitetty työnantajan kanssa soppaa. Vuoromiesten esimies viime viikon lomalla. Pekkaset hyväksytty viimeviikolle/viikonlopulle. Mutta nytten ensimmäisenä tyyliin saadaan vittuilua että taitaa laki olla semmonen että sinua ei ole oikeutettu sairaslomalle. Juu tiedetään. Kysy kunnalta apua. kysytty, ei heru. Sitten kysyttiin minun ehdotusta. Päivävuoroon, ei onnaa. Sitten liukuva työ asiakkaiden kanssa sopien jos tulee aukuutti tarve kotona. Tämä onnistuu, mikäli asiakas sen hyväksyy. Onneksi lyhyt n:4km työmatka taipuu autolla nopeasti. Suoraa tietä ilman liikennevaloja + yksi tasoristeys jossa suuri riski kolaroida.

Näin joustava se työnantaja on/oli..
Ihmetyttää vahvasti asia kun tuli uusi kaveri vuoden alusta syksyyn asti sopimuksella. Hän tarjoutui vapaaehtoisesti vuoroon, mutta esimies tyrmäsi ajatuksen että ei ole tarvetta.

Tässä rupesin miettimään että kun kerran suurempaa joustoa ei anneta. Vaihanko duunia, vai soitanko liittoon ja kaivan oman terveystilani esille. Liiton mukaan lääkärin antamalla kirjallisella suosituksella työnantajan pitää ruveta etsimään minulle korvaavaa työtä kuin vuorotyö ei sovellu minulle ja sen katsotaan pahentavan oireita todistettavasti. Tässä vois jo mielestäni kyseenalastaa työnantajan toimivuutta. (6-ihmistä otti vuoden alussa loparit, ja nytten 3kk talossa ollut uusi kaverikin katsomassa uutta duunia. Hermot eivät kestä kuulemma.) Rupeaa itselläkin tulemaan tunne että vaihtamalla paranee, vaikka palkka ja etuus laskisi.

Sairaslomaakaan ei kehtaa hakea..
Vastaa lainaten
Vanha 08.04.2013, 16:45
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Jospa nerdon pärstäkerroin ei miellyttäny sossutätejä...

Nim. Mulla vakkarityö, omistusasunto ja apua kyllä on saatu.
Se voi olla mahdollista. Mutta työttömäksi kun jäi ja pariin kuukauteen mistään ei saanut mitään rahaa niin ei sitä myöskään sossusta mitään saanut. Neuvo oli vaan että myy se asunto aivan kuten sen saisi päivässä heti myytyä. Autokin olisi pitänyt myydä. Ihan vaan sen takia että sattui päätymään työttömäksi. Onneksi en ollut kuin reilu 3kk työttömänä. Mutta kyllä tuo järjestelmä kusee kyllä ihan kympillä kun työttömyys iskee. Täysin turhaa ravaamista ympäriinsä. Varsinkin työkkäri on turha laitos niille kavereille ketkä oikeesti työtä etsii.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rottweiler tappoi lapsen Elimäellä Lehis Chit-Chat 27 19.03.2008 08:45
Lapsen suusta Kelju.K Chit-Chat 8 05.06.2006 19:39
Ajo jälkien hoito ja kunnostus Peeveli Tekniikka & Jutustelu 3 23.01.2006 14:33
Miesten hoito-ohjeita naisille zartsa Romance and Relationships 2 26.02.2004 12:24
Nyt olen kahden lapsen äiti Santeri Rakas Päiväkirja 0 21.01.2003 13:16

Sivu luotu: 07:15 (GMT +2).