![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
hienot ihmiset betonikylässä... on näköjää ihmisiä moneen lähtöön, jokainen taablaa tavallaan. oikee hienot neidit, rouvat ja herrat....
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
ssuvik pari kertaa olen jo valitellut ja eilen nostin taas asian esille ja luvattiin noita aamuvuoroja, no en nostele turhia toiveita että pääsis johonkin aamu/iltavuoro rytmiin. eniten harmittaa että jos muutosta ei tule syyskuuhun mennessä niin joudun lopettamaan, koska muksut menee hoitoon ja sitten näkisin niitä vain viikonloppuisin, mielummin sitten liitonrahoille. no sain sentää huomiselle aamuvuoron
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ajaa turhaan auton luokse mikä ei todellakaan vastaa puheita + saada epätoivosia selityksiä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Alkoi vaihteeksi yt:eet virmassa..
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaiken maailman paskanpuhujat ilmastonmuutoksesta... Ei tällä tienoolla ole ainakaan muutoksia näkyny kun kahtelee lumen määrää ulkona ja mittarissa huitelee pakkasta aivan helvetisti. Tulispa se muutos ja ainainen kesä, lisää saastetta maailmaan perkeleesti! Eli lyhyesti jos joku ei ymmärtänyt niin TALVI VITUTTAA!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tullut ilmoitus YT-neuvotteluiden alkamisesta ja 15 henkilötyövuoden vähennyksestä. Ei oma jakkara oo ihan liian tukeva.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tälläsellä kelillä sais olla hiluxis kyl tasauspyörästö keskelläkin.
Jotkut risteykset ihan peilijäässä eikä ilman nelikkoa mihkään ja sit seuraava kiertoliittymä aivan sula ja kuiva. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
helvetin pallosalamat..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maailma ois paljon parempi paikka kun kyseistä paskalaitosta ei olisi koskaan keksitty.. ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
éns kerran kun teet puita niin pidät molemminkäsin kiinni siitä pölkystä..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
JUU,, NÄIN MENIN TEKEMÄÄN.. !!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() MF 6270 vikojen...
MF 6270 vikojen paljous tunteihin nähden (4700h)... Onhan toi ranskalaiset kyllä kasannnutkin, vaikka Perkinsin tehtaalt moottori tuossa yksilössä. Onneks kuitenkin ei oo oma, mutta silti pistää vituttaan ku joutuu kaverina koittaan korjata et pärjää vkl:n ylitte ja saa huoltomiehen kii taas.
Rehupaaleja ottaessa ekan toimi hyvin, ja toist nostaessa hajos kytkimmpolkimen palautus jousi... Sen sai kuntoon, niin sit ei vaihteisto antanut voimaa ulos... Moottori kierti normaalist ja isolla puolen ei jaksanut vetää ees. Pienillä puolin maks. 2km/h:ssa anto voimaa ulos... No, jos tuo aamulla pelais et saa paalit sisälle. Kuormaaja toimii normaalisti, mutta se liikkuminen hävis... |
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki vklp suunnitelmat v***iksi kun patrolli päätti taas keksiä uuden ja ihmeellisen vian! Mekaaniset ongelmat kun on jo aikalailla koettu niin nyt olikin vuorossa sähköt! Ihanan helppoahan se on korjata jos es joku haju missä vika on. Mutta nyt kun ei oikein tiedä es mihin väliin sen virtakynän eka tunkisi. Se niistä heppatytöistä....
|
||||
|
||||
![]() Moottori jumiin
Paljon on porukka ihmetelly että miten voi HDJ:n kone kestää tuolla voiman määrällä, itekkin ihmetelly samaa.... Tänään totesin että ei se voikkaan kestää... Pihassa kävi 40km rauhallisen ajelun jälkeen noin 30sekunttia ja sitten alkoi pieni naputus ja yhtäkkiä napnapnapkalkalkalKALKALKALSKRIIIIIIIKKKK!!!!!!!!! !!!! Ei pyöri ennnää ja vähä meinaa vituttaa...
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
Kävin näyttämässä kipeää sormea lääkärissä, lääkäri epäili aivokasvainta. WTF?? Niin siis sormeni on kipeä, ei pääni eikä mikään muukaan....!
Sitten maksan 15e "toimistomaksua". Toimistomaksua siitä, että olen itse netissä varannut ajan ja maksun hetkellä kassalla laitan itse kortin lukijaan, valitsen itse millä puolella maksan ja näpytän itse salasanan. Mistä minä maksan ja mistä niille toimistotädeille maksetaan palkkaa???????? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Toimimaton autossa kiinni oleva vinssi, kun Jeeppi pötköttää ojanpohjalla
![]() ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Huominen kurssipäivä kuumottaa jo nyt. Yhdistetty pakollinen kertauspäivä ja semmoinen H***ETIN tyhy(mä)päivä...!!!
Mun tyhy romahti jo kun kuulin moisesta ja lisäksi se on jonkun valopään toimesta Tsadin keskustassa jonne pitää tunkea kasiksi. Että mä kärsin, mun tyhy rakentuu siitä että saan mennä klo x töihin, tehdä työni rauhassa ja lähteä kotiin klo x. En tarvii mitään saakutin selontekoja miten mun pitäis elää, just ne he***tin jumppakärpäset ja itulesehipit tuolla suolakaivoksessa nuutuu ja puutuu. Jumankekka että mä oonkin pahalla tuulella jo valmiiksi.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
ei uskalla ottaa kaikkia tikkejä kädestä pois,, haava repee..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() VITUN VITTU ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Lahdentiellä tänään normaalisti 100 alueella 60 rajoitus. Asfalttipojat paikkaamassa routavaurioita. Ajelen hissukseen ja suih - ohi painaa viron kilvissä oleva hopeinen bemari arviolta 140 lasissa, asfalttipojat hiukka kattoo pitkään...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ei satu käteen niin helposti
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |