![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Kai tuollaista vois kokeilla.. Itse vaihtanut merkkiä laimeampaan suuntaan koko ajan nyt vaaleenvihreekentti eli todellista tyttötupakkaa.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
http://xvapes.com/aloituspaketit/s%C...aloituspaketti
Olisiko tuo ok paketti vai minkälainen? Saako noita hyviä malleja ihan oikean tupakan näkösenä? Suomesta ajattelin tilailla kun ei tuo muailman tilailu ole mun juttu.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kummallista että multa olikin mennyt tää ketju täysin ohi silmien, siks yritin aloittaa uutta.. Mutta toi aloitus paketti, mulla on juurikin joku tuonkaltainen pakutti... Olen ollut ihan tyytyväinen.
|
|
||||
|
||||
![]()
jos suomesta ostaakin noi laitteet niin en suosittele lopettamisen yrittämistä ilman nikotiinipohjaista nestettä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Kas, niin se aika vaan menee 15+ vuotta polttaen, vuosi höyryten ja nyt jo puolivuotta ilman mitään. Oli varmaan taas tosi terve menetelmä miten tämän tein mutta mitäs sitte, e-neste on varmaan juotunakin terveellisempää kun tupakka (ei sitä juoda saa!!!! nikotiini on myrkky!!). Siis mitenkä tein, eli pää periaate: höyrytä saa just niinpaljon kun ikinä huvittaa (paljon) ja nikotiini määrää fiilispohjalta laskien. Viimeset 3mg ja alle oli muuten kaikkein hitaimmat, vaikkei luulis että meni näin päin. Kesän kynnyksellä oli jo niin mietoa että höyryttely vaan väheni ja jäi lopulta kuin vahingossa pois. Ojasta allikkoon, "harrastuksien" rahan meno kun pitää olla vakio, niin nyt on sitte matkailuauto
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jepah.. 7 kuukautta täysin ilman röökiä... täytyy sanoo että kaikista vitumpi on se tapa.. nyt kun kävin eka kertaa tänä talvena pilkillä pari viikkoo sitten niin kun reikä oli kairattu ja tasuri avannossa nin heti tuli se tunne kun jakkaralle istu että jotain ny puuttuu... nii.. se rööki mikä yleensä on aina tullu pistettyä sauhuaan kun on jakkaralle istunu.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mä tilasin kaverin innoittamana Lambotuben. Siihen piti ostaa 2 akkua, laturi ja atomisaattoreita. Se oli juurikin sellainen iso pötkylä jossa digitaalinäyttö. 18mg nesteillä päästelin vähän reilun kuukauden kunnes pikku festivaaleja vietettäessä hukkasin koko kapistuksen. Jos alle listaan omat - ja + mitä tulee mieleen.
+ei haise +henki kulkee paremmin +edullinen +ei tarvitse vaivautu pihalle -vähän hankala akkujen ja nesteiden takia -nikotiininesteiden vähän hankalampi saatavuus -karsee määrä roinaa mukana vähänkin pitemmälle lähtiessä -tarvikkeiden ja sovellusten määrä pistää alkuun pään pyörälle Melkein kaikilla tavoilla tässä 17vuoden aikana yrittänyt lopettaa joista toi sähkö säbä tais olla tehokkain. Mulla lopettamísessa päämääränä päästä eroon kaikesta nikotiiniin/höyryjen ja savujen hengittelyyn liityvästä toiminnasta, joten en tiedä millä sitä paatunut nikotinisti sitten olisi höyryttelyn lopettanut. Tosin joillakin onnistuu helposti, naapurin setä höyrytteli Thaimaasta tuomaansa ihan savukkeen kokoista/näköistä sähkötupakkaa, josta lähti todella surkeet höyryt, varmaan 6vko. Hänellä jäi pois ihan huomaamattaan. |
|
|||
|
|||
![]()
Jep, mäkin pääsin tuollaisella kapistuksella eroon tupakasta, jota vedin n. 30 vuotta. Laitteena Vamo VW ja 3mg/ml niksapitoisuus, eli miedoilla mennään. Tuokin alkaa tuntumaan liian vahvalta, eli hyvältä näyttää täydellisen lopetuksen suhteen.
|
|
|||
|
|||
![]()
alkopa kiinostaan tuo :-) linkittäkääpä semmonen hyvä setti ja josta tulee kunnon höyryt ja näyttäs vähä etes tupakilta.
Paljonko tuo sähkötupakin käyttö maksaa enemmän kuin askitupakki? |
|
|||
|
|||
![]()
Mistäs näitä oikeita litkuja voi tilailla?
|
|
||||
|
||||
![]()
itse tilaan liberty flights:lta. maksu paypal:illa. itse ostaisin nyt kun olen kaikkea kokeillut e-go tai muun merkin (510 kierteellä) 900mAh tai isomman akun ja laturin (uusi spinner malli voi olla kiva kun voi säätää jännitettä) sekä Olympian 306 LR drip tip (joutuu tiputtelemaan nestettä kolmisen tippaa tupakan käärimisen sijaan) atomisattoreita muutaman. nesteeksi aloittajalle reilusti 24mg nestettä, esim. jagerbomb ja mentholia jne.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://liberro.co.uk/electronic-ciga...-30ml-e-liquid http://liberro.co.uk/liberro-liquid-...ity-eskimo-1.8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta kyllä mulla ainakin jopa huomaa sen säästön? ![]() Pystyy ostaan osia Jeeppiinkin. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mikä nuista ois lähimpänä sinistä tupakkia? Ei oikeen tuo Menthol nappaa. Entä tuo akku 90mAH? eikö se 900mAH akku ole parempi. |
|
|||
|
|||
![]()
Isoin amppeerituntinen akku minkä löydät. Jos mikä vituttaa, niin se, että akku loppuu kesken.. Eli niitä pitää olla ainakin 2, eli toinen latauksessa kun toista kärventää.. Käy tutkimassa sellast sivua kun.. olikos se nyt e-savuke.com tai jotain sinnepäin... se on sähkötupakan offipalsta. Ei TIETENKÄÄN näin hyvä, mutta asiallisia neuvoja asiallisiin kysymyksiin... Jos olisin jo aluks käyny siellä, olisin säästänyt ekat oppirahat, jotka maksoin paskasta laitteesta... Älä osta sellasta tupakan näköistä pikkusavuketta, hienon näkönen , mutta siihen se jää!
Viimeksi muokannut nyyperi : 31.01.2013 18:53 Perustelu: osoitetta korjattu |
|
|||
|
|||
![]()
Kohta 3 vrk takana pelkällä purkalla.. Vähän takana mutta toivottavasti en röökiin enää koskaan koske. Voipi olla että noi höyrystimet jää unholaan. Tahi sitten joku lelu malli baari iltoja varten yms.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sähkötupakin avulla lopettaa suht helposti koska tapahan tuossa polttamisessa on pahin. Itsellä työpäivisin höyrystin rintataskussa ja sitä tulee imeskeltyä, menee kyllä ihan mallboroakin viellä mut vähennys nyt helpottunut tuolla.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
... onks mitään uutta näillä rintamilla ?
|
||||
|
||||
![]()
Sähkötupakkia ei ole tullut kokeiltua mutta eipä ole ollut tarvettakaan. Poltin liki tauotta 28 vuotta ja viime kesänä lopetin ilman mitään purkkia tai sähköröökejä. Pari viikkoa oli vaikeita mutta sitten helpotti. Joskus oon miettiny näitä sähköjuttuja mutta ei uskalla kokeilla, saattaa tulla oikean tupakin himo.
Eli totaalinen lopettaminen on helppoa ja nyt on säästetty jo n. 2000 euroa. Terveydestä puhumattakaan, loppu se jatkuva yskä.
|
|||
|
|||
![]()
Minä olen ollut polttamatta reilun puoli vuotta. Olo on kummasti parempi. Ei sitä polttaessa tiennytkään kuinka paskassa kunnossa ihminen voi olla ja vieläpä ihan "huomaamattomasti".
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mokomaa diGitupanGia on ny tullut testailtua viime perjantai-illasta, ja kas - kyllä vaikuttas osuvan aika hyvin omaan himoon ...
5 vrk on nyt menny ilman tupakkaa, ja vieläpä varsin helposti, jopa parin illan sauna / kalja / retkuiluretki meni kivuitta - oikeat marlporot ja sytkä matkusti taskussa varuiks, vailla toteutunutta tarvetta ihmehommoo ...