![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
edellisessä HJ:ssa oli teksti takalasissa POWER IS NOTHING WITHOUT SMOKE!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tommosen laitoin etu akkunaan. Texti sopii auton yleis ilmeeseen. Idea lainattu tästä topiikista.
|
||||
|
||||
![]()
Watch out the idiot in front of you
(alkuperainen taisi menna etta, watch out the idiot behind me) |
|
||||
|
||||
![]()
"treehugger" tai sitten ihan "puun halaaja"
"Väinämöinen lauloi minut suohon, tulin itse pois" tms. |
|
||||
|
||||
![]()
Entäs tollanen "Herrasmies ei hehkuta"
|
|
||||
|
||||
![]()
Erään ruotsalaisen FH-volvon aurinkolipassa: "Varför ha V8 när man kan ha sex hela tiden"
![]()
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" Viimeksi muokannut Joske : 07.09.2009 18:46 Perustelu: eiku |
|
|||
|
|||
![]() mieki
ex työnantajan pajeros VARO SORTUMAVAARA,kasan lähellä oleskelu kielletty , hän ajaa kantoja metsästä tien laitaan
|
|
||||
|
||||
![]()
Tämmösen aattelin laittaa:
![]() -Autollani pääsee Vladivostokkiin ja takaisin. Pääsetkö Sinä?- |
|
||||
|
||||
![]()
"EI TARTEE PÄÄLLEAJAA SAATANA" lukee mulla "naaperon" takalasissa
|
|
||||
|
||||
![]()
jos työvalot syttyvät olet liian lähellä..
|
||||
|
||||
![]()
no ei tarra mutta kuitenkin: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=47032
omassa autossa lukee:Tällä menolla teillämme kuolee tuhansia ihmisä vuodessa-vitutukseen |
|
||||
|
||||
![]()
Kun on tullut huomattua rauhallista vauhtia kulkevan Suzukin aiheuttavan takanatulijoissa suunnatonta ohitustarvetta ja stressiä... niin hieman väsyneenä tuli inspiroiduttua pölyisestä takaikkunasta
![]() Rauhoittamaan ihmisten road ragea, piirsin iloisen =) hymynaaman ja viereen tekstin "Don't worry, be happy" ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulla lukee pakussa "Saatan olla Hidas, mutta olen silti Edelläsi"
=) |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli Vanissa tollanen....
Dodge Ramiin tämmöinen: "Where do you need V8, when you can have sex all the time?"
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs sais hommattua tarran citymaasturit tarvitsevat esikuvia
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kaverilla lukee bensalla kulkevassa commer kuormaautossa "FUCK THE FUEL ECONOMY" aiheuttaa lievää hilpeyttä.
|
|||
|
|||
![]()
mites menettelee 6.5td pikapin peräs; "eko diesel - luonnon puolesta"
|
||||
|
||||
![]()
mulle tulee maasturiin tollanen
miehellä ei ole harrastuksia miehellä on tehtävä ! (varastettu lego:n radiomainoksesta)
|
||||
|
||||
![]()
Pajeron takasivu ikkunoissa on tommoset,katsastusmies katsoi hetken tarraa,sitten päästölappua(läpäisy 0,81
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ei ikkunaan mutta, kylkiputken yläpuolelle oveen/helmaan "Laita ikkuna kiinni. Saattaa savuttaa". Voi tietenkin liikennevaloissa aiheuttaa jonkinverran paheksuntaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tällänen tarra on mun patrollissa.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oulussa oli tollanen tarra yhden toijotan perässä jonka bongasin tänään ,eli mahtaapi niitä joku tehdä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
tuommosia tarroja on tarttunu tatsunin ympärille
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
REISSU NUUKSIOON (vain asenne offareille) | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 06.09.2008 02:43 | |
Tekstiä maasturin takaikkunaan ? | JariM | Chit-Chat | 4 | 30.12.2005 22:17 |
asenne | bono | Jokes | 1 | 27.04.2004 08:08 |