![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#201
|
||||
|
||||
|
kaaret oli tehty 35" kumeille ja tilalle tulee 39,5 x 18 eli uusiks menee muutenkin.. ja sisä loksutki lähtee veks
![]() ikkuna aukosta sihdattiin alhaalta ja ylhäältä vaan suorimmat kohdat. pääsee sit liitoksessa huomattavasti helpommalla.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#202
|
||||
|
||||
|
höh.. mie luulin et pääsis iha kunnol pakertaa mutta.... se kävi paikallee ku iskä äiskän selkään kannatti millitellä.etummaises liitokses piti vähä puristaa kasaan ja pönkää laittaa ikkuna aukkoon (12mm rassin pätkä kuvassa) ku taka osan katto on hiukka matalempi ku edessä ja leveydessäki on vähä heittoa. keski kohilla katon sivu rohviilissa pien "pullistuma" alunperin. eipä tuottanu tuskaa. ![]() katon muokkausta. huono kuvakulma mut taka osan katto on n:10-15?mm korkiampi ku edessä eli pykäläähä se jätti. siivutin molemmat puolet ja vähä näytin sepän vasaraa ja hyvähä siit tuli. hitsattuna/ hiottuna näyttää iha ku ois aina ollu pien koroke katossa ![]() ja kaari hommatha tyssäs het alkuusa. kaaret sisälle tilaa viemään??... Eeeeeeeeeeeeei HElwetti! ![]() ![]() no mites EXO cage? matto teline ... Eih.. ruma ku perkele![]() no mikäs sitten? no tietysti yhistetään nuo 2 normi kaari hommelia. liian vaikee käyvä sepostamaa mite meinasin tehä mut otan huomen sit kuvei niinQ ![]() juu ja otan kameran huomen.. rupee nokian linssi olee aika hinkattu..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#203
|
||||
|
||||
|
Missäs on noin hieno mesta puhallella? Alkais miunkin Jeeppi pikkuhiljaa olla siinä kunnossa että pitäisi pestä pintaruosteet pelleistä pois.
|
|
#204
|
||||
|
||||
|
helmatha pitää ekan vaihtaa enneku alkaa kaari hommat.. ja kaik mätä pelti pois leikattuna. nooh.. vähä reillulla käjellä otin. täs kohtaa meinas vähä olla fiilis et voi saatana! helma pitäs saaha kii mut mihin. eiku tupakkia vaan ja tuumailua ja ku ei huvittanu vaa sahata pätkää palkkia helmoiks tein sitte tämmöset. kevyet, kestävät ja ennenkaikkea teknisen näköset ja muistin jopa jäykkäreihi jättää kondenssi yms paskalle valuma koloja ja fakin hienot KEVENNYS REIJÄT .. kierteytetty tuppa tulee kumpaaki päähä viel et saa vejet pois. ja yläpuolelle joku kolone mist lisäillä kerra vuotee kotelosuoja mämmiä.hepissä. kannen laitoin jo kans. pyörän kaarista ku ei viel tiiä mite tulevat on päihi jätetty vähä työstö varoja. jos ois lasin takaa lyhentäny ois jääny nii saatanan isot ruudut kylkii miu mielest nyt on just hyvä! huomen jatkuu!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#205
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#206
|
||||
|
||||
|
hienoo kattella kuvia, ku pelti tottelee käskijäänsä !
mistä ikinä nuo taidot onkaan tulleet, on helppo arvata että kädessä on pidetty muutakin kuin ku..ia ! ISOPEUKKU
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#207
|
||||
|
||||
|
ku&+i on sitä kokoa et ei tarvii ku etusormen ja peukalon siihe hommaa ni muut sormet jäi metalli hommille
![]() EDIT: ja totteleeha se metalli hienosti kuha ottaa vaan tarpeeks ison moskan
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 08.12.2012 19:57 |
|
#208
|
||||
|
||||
|
Sopusuhtaisen näköinen perä tulee jiippiin.
![]() Kannattaisko leikata siirtopyörän mentävät takakaaret tässä vaiheessä? Sitten kun saat akselit alle, ja tiedät mihin ne sattu osumaan, niin leikkaat lopulliset muodot. Äkkiä sitä peltiä pilkkoo, suurempi vaiva polttaa kiinni. Meinaatko akselia alkup paikkaan? Sulla tais olla leimaamis tavoite tälle?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#209
|
||||
|
||||
|
juu tarkotus olis käyttää leimalla. akseli väli pysyy orkkiksen ku oon joteki tykästyny siihen.. ku ei se oo pätkä eikä liian pitkäkään
ei se ois lain puolesta mahollistakaan tuo muutos.ei täs viel oo onneks tehty mitään leimaamista torppaavaa juttua lähinnä mittavia ruoste korjauksia. ja huono muistinen ku oon ei uuvet osat iha oo samanlaisia ku vanhat..![]() ![]() tekniikan siirtokin käyny mielessä. sais painoa keulalta aikasta mukavasti kö sitä vois ottaa helposti sen 15cm taakkepäi pakosarjan kanssa tulee vaan uskomattomia onkelmia
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#210
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Ja paljon paremman näköinen typistettynä tuo kori. ei mikään ruumisauto vaan ihan auton näköinen KEEP ON TRUCKIN vai tässä tilanteessa JEEP on truckin?!
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#211
|
||||
|
||||
|
Perhanan hyvän näköistä työtä. Tuntuu projektin etenemis vauhtikin ihan sopivalle
__________________
HJ61 MMC |
|
#212
|
||||
|
||||
|
jeepissä ku on noi ihanan pulleat kyljet oli sitä käytettävä hyväks ku kaaria tein . eli pullistusha ois tehny exo:n rakentamisesta vähä viddumaista.. ei oikee mitekää ois saanu järkeväst taiteltua = ois jääny irti korista ...ja paljon.eli iha ekaks kylkiin reiät. en halunnu koittaa tehä iha naftia pyöreetä reikää.. ei ois sattunu kumminkaa omituinen ratkasu ehkä jonku mielestä.. mutta. suojaa koppa just sieltä mist tarviikin eli ylä reunaa ja kylkien sisällä putki "nuolee" korin pintoja + korin sisältä putki sidotaan jollaki levy soiro hommeleilla viel A B & C pilastereihin nii perkeleesti kiinni JA tuollei ku Pani Putket kas kummaa.. pääkaaren alapää osuu just eikä melkee keskelle uutta helmaa eli sieltäki saa hyvin kiinni ![]() mikään kisa kaari täst ei tuu. tää on safari kaari eli koko katon ympäri tulee viel kiertämään putki joho sit saa valot yms ihanii juttui niinQ kiinni
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#213
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joulun aikaa jos kerkeis vähä aktiivisemmin tekee ja työn laatu on tasaisen vaihtelevaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#214
|
||||
|
||||
|
ja keulalle tämmöi nuo putket. paitsi et jatkuu alas helmaan asti. kuva lainattu jostaki muusta jeepistä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#215
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() konee siirto tulee varmasti. ainut vaa et kaasu polin menee kans ahtaalle. nooh.. pitää tehä oikee ohkane polin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#216
|
|||
|
|||
|
Makeelta näyttää!
|
|
#217
|
||||
|
||||
|
Jätä sen liikerataan vaan loppuosa.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#218
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Taitaa Latekin olla samaa maata
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#219
|
||||
|
||||
|
On kyllä tuo koneen siirto taaksepäin ihan hyväkin idea, mutta jos ajaminen on enempi safaripitoista niin onkohan painojakauman kannalta kuitenkaan vaivan arvoista, nimittäin omakin autoni on safarikuormalla reilusti takapainoinen vaikka moottori on oikeasti painava. ilman kuormaa oli muistaakseni keula jotain 50kg painavampi kuin perä ja akut , vinssi, kompura ja tankki yms on takana.
|
|
#220
|
||||
|
||||
|
Joo äkkiä safari varusteista ja varaosista tulee kompensaatiota tyhjään konttiin. mulla varmaan 2-3 sataa kiloa kaikkineen?
jos aattelee että pelkät työkalut joku 50kg siihen sitten vielä sahaa bensaa telttaa diiseliä vettä öljyä kaminaa raidetankoo jousia? kartaania voimansiirronosia ruokaa vaatetta takavinssi? |
|
#221
|
||||
|
||||
|
no joo saattaapiha tuo tekniikan siirto olla ihan hapatusta mut voisha sitä muodonvuoks vähä siirtää
eipähä tekemine lopu.ja nyt on sit OIKEET MUTA kumit hankittu tähän rotiskoon ![]() joka ilta on noitte tulemise jälkee pitäny käyvä vähä silittelemässä noita Wittuku nuo oikee tursuaa SEcsiä! just how i like my women.. Big n Black![]() ![]() ![]() ja siinä mainio kuva koko erosta vakio / beaver hunter kumi.. empähä tuotaka tienny et nois olkapään lavoissa on sellaset "kupit" reunoissa.. rupee mukavasti kuopii tod.näk ... paitsi taitaa valmetin koneel olla nelipyörä luistonesto vakiona..![]() porttaaleihi hiukan suunniteltu Leima kelposia jarruja. levyt ois tollasia. FS jeepistä, uusia, X4 kpl. ja iha kokonaan en pääse eroon jeepin jakiksella amerikan nivelistä eli etu jortaaniks tulee tupla nivel. muut menee sit laippa käikäle malleilla. joulun aikoihi valmistuu raakeesti koppa. sit akseleita alle.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#222
|
||||
|
||||
|
kuvia ois mut en saa suollettua nokiasta tähä uuteen tietoma koneeseen perkele.. kaari hommia viel sipistelin, vähä tuli oho eiku ja voi Vi%&u kämmejä mut kylhä ne siit taitaa selvitä..
tää rojektiha hyppäs tänää muuten sit ihan uusille leveleille.. tiäks niiku PRO hommia eli elämäni ekat dimple reitetyt shyper kevyet osaset on liimailtu koppaan kiinni kyl oli nii turhan tuntusta hommaa et huh huh MUTTA. näyttää hyvältä![]() Hyvää Joulua vaan kaikille! näissä tunnelmissa jatketaan joulun viettoa täällä konnunsuolla!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 23.12.2012 21:43 |
|
#223
|
||||
|
||||
|
kuvia tehdyistä rötöksistä. A-pilarille tuli tommonen systeemi. putki pokkari tekee liian aakeetalaakeeta mutkaa ei kelpaa. tahoin mahollisimman lähelle koppaa putket. siks poikki putki mallia taiteilian vapaus iha OK miu mielest huomioon ottaen auton käytön.. yms. nuo 3 pikku reikää on erilliselle valo putkelle mihi tulee lisä pitkät.taake sama homma ku eessä ei saa vaan mutkia sopiviks. toho laiton vähä ilmaa putken ja kopan välii ni mahtuu valot tonne alle jemmaan. ei oo joka risussa kiinni. kaari systeemi on siis viel vaiheessa. loput sipistelyt kerkee sit joskus, nyt pitää keskittyä kaikkee muuhu jännään. esim siihe et koht pihalle tulee 2 ISO korista lisää! ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#224
|
||||
|
||||
|
Taas jälleen kerran aivan liian hävyttömän hyvän näköstä jäleä..
![]()
|
|
#225
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mitta nauhaa käyttämättä ja sen enempiä suunnittelematta tulee hyvä!![]() hitto ku on huonoja kuvia vaan. shaatanan samsungeli. ![]() jäikohä tuo taka putki muute liikaa törölleen? vähä ku thyningh lippa ![]() nooh... taka luukku ku on auki ni appari(t) voi siit pitää kiinni ku kurvailee metässä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
| Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |