Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 22.09.2012, 21:02
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iroc Näytä viesti
Mixi pitää projektien nimet saada mahdollisimman vastenmielisiksi? Lopetin jo Winchesterin projektien seuraamisen, kun tuli bigbrjotherssia ja öksynlersshhiiäöäaaaapuvaaaa, mutta että tämäkin piti mennä pilaamaan?
Luulin kuitenkin foorumia suhtkoht heteroksi?
Onko nyt parempi? Eika tullu paha mieli?
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 22.09.2012, 21:45
iroc iroc ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.05
Sijainti: H:ki, .
Viestit: 492
Perusasetus

Ei tullut ei ja nyt näyttää paaaljon paremmalta, tuo otsikko!
Nyt uskaltaa jo pitää sivua auki, ihan vaikka joku hipsisikin selän taakse kuikuilemaan.

Viimeksi muokannut iroc : 22.09.2012 21:50
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 06.10.2012, 18:52
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus



Tuossa perjantaina kun satoi vähän reilummin kotimatkalla, niin huomasin, ettei pyyhkijät yhtäkkiä pyyhkineetkään kokomatkaa. Arvasin, että oli tuo muovinivel irronnu varresta.

Tänään pikkupikakorjaus; pikaliimalla kiinni ja tommonen pieni tuki varmistamaan paikallaan pysymistä
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2012-10-06 16.16.12.jpg‎
Views:	3510
Size:	83,1 Kt
ID:	30182  
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 06.10.2012, 20:33
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Talking

Bikinit kuntoon ens kesäksi


Jykillä oli Suzukiin bikini kaupan, joten pakkohan se oli hakea pois, ennenkuin joku muu ehtii

Kotona pesun yhteydessä huomasin, että oli saantu rätti vähän kipeää toisesta kulmasta.


Lasinkehyksen yläreunaan tuleva muovilista oli toisesta reunasta revennyt, samoin nepparilipareen kanttinauha hieman irronnut. Joku suutari tms. olisi tuostakin varmaan kolmatta kymppiä halunnu palkkioksi, jos olisi vieny korjattavaksi.



'Kotisuutarina' köyhdyin hommasta oluen verran. Itselleni
Vähän karhunlankaa ja Repair Extremeä väliin, niin luulisi pysyvän.

Nyt on hyvä fiilis, kun ensi kesänä vähän epävakaammassakin säässä ajella ilmavammin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	ratti_Ennen.jpg‎
Views:	3509
Size:	104,4 Kt
ID:	30183   Click image for larger version

Name:	Jälkeen_ratti.jpg‎
Views:	3510
Size:	104,8 Kt
ID:	30184  
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 06.10.2012, 21:43
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Muusta en tiiä niinkään, mutta saattanan kalliita suutareita sielä etelässä!
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 06.10.2012, 22:24
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Muusta en tiiä niinkään, mutta saattanan kalliita suutareita sielä etelässä!
Noo, tuo oli nyt silleen kärjistetysti, mutta totuuden siemen siinäkin piilee.
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 28.05.2013, 23:26
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Kulmakorvessa vinssaillessa ihmettelin, kun vinssi alkoi pitää outoa ääntä.
Tänään sitten muiden hommien ohella tulin avanneeksi vinssin moottorin ja ikävä näkyhän siellä odotti











Ei kenelläkään sattuisi olemaan tiedossa, mista tuommoiseen Runvan EWX6000 vinssiin saisi uutta kestomagneettimottia?

Viimeksi muokannut J0hannes : 28.05.2013 23:29
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 31.05.2013, 01:07
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Thumbs up

Pientä puhdetyötä tiistaina ja keskiviikkona



Takajarrut auki, jumineet männät puhtaaksi, uutta rasvaa ja jarrukengille teräsharjaa.




Vaihdelaatikon kannake oli rusetilla, joten sitä piti hieman oikoa, tässä jo suurinpiirtein suoristettu.


Kannake putsailtu hitsausta varten, Jakolaatikko oli öljystä märkä mitä vit*#! Ilmeisesti ruuvit löysällä, kun pahimpia sai kiristää melkein kierroksen verran, ilmeisesti pitää ottaa tarkastuslistalle nuokin


Massat taitaa palaa


Kastenin hyllylevystä vahviketta


Tommosta soiroa laitoin etureunan väliin vahvikkeeksi


Ei välttämättä olis pitkää saumaa tarvinnu, mutta aattelin, että jos ens kerralla tarvii korjailla, niin se on sitten koko perhanan palkin uusiminen siinä vaiheessa


Maali pinnassa ja kohti uusia haasteita

Tänään tuli kyllä halvaksi nousta sängystä, kun tilaukseen meni uusi Rock 8000 sähkövinssi, 4x4 Partsilta vähän uutta etujousta, kompuraa ja ohjausiskaria, sekä Lowrange Off Roadista laittoivat S-postia, jotta laitahan kortinnumerot meilillä, niin saavat vaihdelaatikon laakerisarjan ja muura palikkaa matkaan
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 31.05.2013, 06:31
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Päiviä jolloin nettiä ei kannattaisi aukaista ollenkaan Tili tuli tili meni..
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 13.06.2013, 22:21
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Ennen Virolahden reissua sain asenneltua uuden Rock RP8000 vinssin.
Aikaisempien kiinanvinssikokemusten pohjalta, päätin avata sen ja vaihtaa kiinanvassut johonkin kunnolliseen sekä päätin laittaa vinssin moottorille tuuletuksen, jotta samanlainen moottorikuolema ei pääse tapahtumaan uudelleen, kuin mikä kävi tuolle edelliselle. Moottorin päähän tuli kaksi paineilmaletkuliitäntää ja suunnitelmassa olisi toteuttaa paineilmalla tuuletus, jotta vinssatessa saa moottoria jäähdyteltyä ja normiajossa kuivateltua kosteudesta.

Vinssiä purkaessa yllätyin positiivisesti vinssin laadusta. Näköjään Rockilla panostetaan hieman myös tuotekehittelyyn, eikä ainoastaan halvalla kopioimiseen


Oli ilahduttavaa huomata, että vinssin puolikkaat yhteen liittävät kanget oli alumiinia, eikä jotain kromattua mustaa, joka ruostuu.


Lisäksi vinssin vaijerin kiinnike näyttää jämäkältä, eikä ole niitä perinteisiä kaapelikenkä ruuvilla rumpuun tyyppisiä...


Rummun laakeri metallia, jossa joku pinnoite, iso plussa


Ensisilmäyksellä vaihdelaatikon sisukset näyttää kelvollisilta. Ovat joka käyttäneet jotain kunnon rasvan näköistä


Joka kumminkin näyttää ihan schaisselta verrattuna Retinax Ep2 kanssa...


Sisukset levällään. Tässäpä on halpis kiinanvinssin vaihteisto, jonka olen nähnyt, jossa viimeisen planeetan kuori on oikein valua!


Rummun vapautinta piti hieman kiertää, kun vinssin kiinnityspisteet on pystyssä, eikä vaaka-asennossa.


Mjoottori näyttäisi myös olevan suht hyvälaatuonen, kenelläkään ideaa, mitä tuo sininen tahna tuossa käämin päällä on? Jotain tasapainotustahnaa?


Ilmaliittimet, alkuun vedän vain hytin puolelle, että ei hörpi vettä putkeen, mutta jossain välissä pitää ilmajärjestelmästä vetää paineenalentimen kautta ilma pihisemään pilliin.


Vinssi kiinni, rummun vapautus tuli juuri sopivaan kulmaan


Huohotinletkut tulee puskyrin kiinnikkeen kevennysreiästä hyvin läpi. (Jota piti hieman kylläkin rälläkällä avartaa)


Asennuksen jälkeen totesin tilan riittävän


Akussa alkaa vain navat olemaan täynnä


Vinssiapinakoplaa käytin vielä ankkurina kelatessa narun sisään.

Ensituntuma on, että tämä on nopeampi, kuin vanha vinssi, katotaan, miten jaksaa vetää
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 13.06.2013, 22:30
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Ennen Virolahden reissua ei ollut aikaa laittaa uutta Rough Countryn HD ohjausiskaria kiinni, joten tuossa maanantaina laittelin sen paikoilleen


Rungon puolelle tulevan liinnikkeen tein uuden, kun iskarin mukana tullut putken ympäri pultattava kiinnike ei oikein passannut.


6 millistä lattaa, jonka taittamiseen hyödynnettiin prässiä ja jotain aarrekasasta löytynyttä kankea


Kiinnike hitsattu paikalleen.


Pikainen testikierros virallisella koeajolla osoitti, että ohjausvarsi ei ota kiinni.




Vaikka kuvassa näyttääkin siltä, ei iskarin kiinnike ota kiinni.




Ei ota kiinni tässäkään
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 13.06.2013, 22:48
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Smile

Uutta jousta


Tänään hain 4x4Partsilta uudet Trailmasterin 40mm korottavat jouset, kun nuo miljoona vuotta sitten Offivarusteesta ostetut Ironmanin sarjan etujouset olivat osoittautuneet ajan kuluessa olevan eriparia ja auto oli hassusti nyykällään oikean etukulman suuntaan. Näillä toivottavasti korjaantuu ryhtivamma

Kuvasta näkee selvästi, kuinka taaempana olevat IronManit ovat eri korkuiset ja pituiset


Trailmasterit vaikuttaa muutenkin laadullaan. Silmiinpistävimmät erot on 2. lehden kiertäminen norran ympäri edessä ja teflon/nylon limput lisälehtien etureunoissa kitkaa vähentämässä


Puslat irti vanhoista jousista ja uusiin kiinni. Joka väliin liukkarina Retinaxia


Itse vaihtohommasta ei tallentunut yhtään kuvaa, mutta laitoin varmuudeksi pulttien ja puslien sisällä olevien metalliholkkien väliin kuparitahnaa ja muualle Retinaxia lisää Ryhti on taas kunnossa.


Sitten pientä joustojen testailua Apparin puolella lokarissa on akun takia patti, joka pitäsi varmaan amputoida sieltä, jotta rengas mahtuisi vapaasti pyörimään äärijoustossa. Kuskin puolella tätä pattia taas ei ole.


Hurjan paljon se jousi elää, todella paljon notkeammat ovat, kuin edelliset...
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 15.06.2013, 07:21
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Hurjan paljon se jousi elää, todella paljon notkeammat ovat, kuin edelliset...
Ainakin kuvassa näyttää jousi melkoisen notkealta, luulisi ajo-ominaisuuksien paranevan noilla.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 16.06.2013, 21:29
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 627
Perusasetus

aika jännästi tuo ohjausiskari kun on rungossa ja raidetangossa niin tulee varmaankin
bumpsteeriä aikalailla.
__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 17.06.2013, 17:23
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jarcca Näytä viesti
aika jännästi tuo ohjausiskari kun on rungossa ja raidetangossa niin tulee varmaankin
bumpsteeriä aikalailla.
Eikait tuossa niin paljoa ole eroa orkkis setuppiin, rungossa ja ohjausvarressahan se orkkis iskarikin on.
Ajossa en ole huomannut mitään ihmeempää bumpsteeria.
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 07.07.2013, 19:44
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Talking

Viikonlopun rykäys


Onhan tuo takajarrujen taikominen levyiksi ollu "työnalla" jo hiukan pidemmän aikaa...
Levyjarrujen muutossarja sekä vitaran satulat myös tuli hommattua Sakari65:ltä joskus 2008, Uudet levyt,satulat, tiivisteet jne hankin 2009, Satulat puhalsin ja kunnostin maastoajoneuvohallilla 2010 ollessani valtion leivässä, levyjarrukiinnikkeet sai pulverimaalin kesällä 2012 ja armon vuonna 2013 päätyivät kaikki hartaudella auton taka-akseliin kiinni


Aloitin vaihtelemalla varalla olleisiin vetareihin uudet laakerit, kun tuossa tiesin pyöränlaakereiden olevan loppu. Herätti kyllä vähän epäilyksiä tämän varaosavetarin asennus



Pieninä muruina kaikki kyllä lopulta lähti irti


Ilmeisesti aikaisempi asentaja ottanut vähän reippaammin krympistä ainetta


Uusi laakeri ja krymppi solahtivat kyllä siististi paikalleen, kunhan ensin vähän
putsasi pintoja.

Pinnapultit paikalleen

Oli nähtävästi autokin päättänyt, että rumpujarruilla ei liikuta enään metriäkään, kun oli akselitiivisteen välistä kussut peräöljyt rumpuun... Selvisipähän, miksi jarruttaessa veti vähän oikealle


Vetari lähti yhteistyökykyisesti vetovasaralla houkutellen


Samoin akselitiiviste, kunhan olin ensin kokeillut, miten ruuvimeisselin saa sopimaan nenänvarteen


32 Hylsy on aika kova juttu ilmeisesti tiivisteitä asentaessa, muuta käyttöä ei ole vielä ollut


"uudet" akselit kiinni kuin myös kiinnikkeet sekä jarrut ja paja kiinni lauantain osalta.


Aamulla verstas auki ja viimeisenä hommana letkujen kiinnittely


Tosin tulin siihen tulokseen, ettei putkihommiin sen kummemmin tarvinnut ruveta, kun tuossa on ihan priimakunnossa orkkisputket ja niihin sai letkut kiinni, kun vähän väänsi toista päätä


Ilmausta vaille valmis


Kotona vielä kurkistus alle, ettei mikään ole vuotanut jne. Tolle putkelle voisi vielä kötöstellä jonkun kiinnikkeen tuohon päähän...

Vituran satuloissa on sen verta pienempi halkaisija männässä, etten viitsinyt heti alkaa jarrupaineensäädintä ruuvailemaan kiinni. Ensituntuma on, että olettama oli oikea, koska etujarrut menee edelleen ensin lukkoon Katsotaan, miten muuttuu sateella/liukkaammalla.
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 11.07.2013, 22:48
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Tähänkin räjähti leima tänään, että heilahti

Täytyy sanoa, että Tuusulan Jusslaan asatussa A-katsastuksessa oli todella htvä palvelu (Varmaan sanon näin, kun katsuri ei marissu mistään asiasta)
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 11.07.2013, 23:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Tolle putkelle voisi vielä kötöstellä jonkun kiinnikkeen tuohon päähän...
Tuliko kötösteltyä? Sanomista olis pitäny tulla leimakonttorilla jos tuenta puuttuu. Mut hyvä että oli edelleen (entistä paremmassa) iskussa, jarrupuoli näyttää muuten pätevältä ja etupakatkin näytti olevan tosiaan vaihdon tarpeessa.
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 13.07.2013, 19:18
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tuliko kötösteltyä? Sanomista olis pitäny tulla leimakonttorilla jos tuenta puuttuu. Mut hyvä että oli edelleen (entistä paremmassa) iskussa, jarrupuoli näyttää muuten pätevältä ja etupakatkin näytti olevan tosiaan vaihdon tarpeessa.
Eipä siellä ole, kuin nippusiteet tällä hetkellä "kiinnikkeinä"

Tänäään oli ohjelmassa yleistä kunnossapitotoimea, mutta tulikin ihan oikeita hommia, kun huomasin takakardaanin pultin olevan poikki käkkärirummulla.


Onneksi varastossa oli yksi SJ410 valoton jakis, josta saaattoi kannibalisoida ehjät tilalle


Samalla oli tilaisuus hioa uutta tartuntapintaa rumpuun


Ja vetää tietysti uutta väriä pintaan
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 15.07.2013, 00:03
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Tänään ihmettelin vähän noita Omegan tehostajan asennusta edellyttäviä juttuja.


Pumpun kiinnikettä oli edellisen omistajan toimesta "paranneltu", joten pitää vähän tsuumailla, meneekö minkälaisella modailulla paikalleen.


Omegan simpukan reikien suurennus 12mm terällä


Vähän erikoisempia pultteja adapterilevyyn


Näihin mikkiliimaa päälle


Kempistä hanat kaakkoon ja tavaraa päälle


Tosin pinta piti hioa tasaiseksi, jotta menee runkoa vasten


Olisiko arvon raadilla ehdotusta, mikähän näistä nivelistä voisi olla hyvä aihio uuteen ohjausvarteen?
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 15.07.2013, 08:37
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.526
Perusasetus

Hyvä rojektikertomus! Eikös tää ollu vielä parivuotta sitten ihan vakio?

Olisko muuten tuohon adapterilevyyn olisi saanut uppokantapultit noiden hitsattujen sijaan? Toivottavasti noi pultit ainakin oli hitsausvaiheessa vähän syvemmällä kuin kuvassa ennen hitsiä. Aika kovia voimia vaan tuolla ohjauksessa ja kun maastorengas vähän vatkaa siirtymillä niin voi yrittää murtaa irti tollasia.
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 15.07.2013, 15:08
sako:n Avatar
sako sako ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 08.08.05
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti


Näihin mikkiliimaa päälle


Kempistä hanat kaakkoon ja tavaraa päälle


Tosin pinta piti hioa tasaiseksi, jotta menee runkoa vasten
Nuo kannattomat pultit jotka on hitsattu läpykkään, niin ne ois varmaan kannattanut esi lämmittää ja sit hitsata et pysyy kiinni.
Itse kun hitsasin (kevät talvella) tollei vinssipetiin hinauskoukua varten pultit pystyyn. Ja nyt sit kun alkukesästä tiukkasin mutskut, ni meni pari päivää pultit korkkas hitsauksista.
__________________
Montenegro Offroad #55
2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 15.07.2013, 16:26
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Tuon paksuseen levyyn saa jo aivan riittävän vahvan kierteenkin, niin tein itse, eikä mitään ongelmia eikä arpomisia ollu asian kanssa. Yhden pultinhan tuossa saa kuitenkin menemään simpukan ja rungon läpi suoraan.
Niveleksi jompi kumpi noista keskimmäisistä.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 15.07.2013, 16:40
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Juu kierteet ois kannattanut tehdä tuohon lappuun,meillä repesi taivalkoskella kaverin suskasta simpukka irti. Oli mielenkiintoinen ajaa vaikka simpukka köytettiin liinalla runkoon kiinni.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 15.07.2013, 20:54
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Hyviä pointteja, onneksi näitä lappuja on vielä toinen, niin teen siihen kierteet ja laitan sen autoon, jätetään tämä hitsattu johonkin maastovessaan
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzukin vanteita LaaLaa O/M/V Renkaat ja vanteet 21 13.07.2007 09:21
suzukin rakentelua .. longfiedteam Linkit 2 10.01.2007 19:38
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) Ex_inkkari Chit-Chat 5 15.11.2006 23:18
o: suzukin luke_L O/M/V Muut 0 14.11.2004 21:52
Tarinoita TV-lupatarkastuksista Laskos This And That 0 11.10.2002 10:55


Sivu luotu: 21:20 (GMT +2).