![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() patrolmoro!tuli touhuttua alkuperänen turpo patrolli ja ajatteli laitta siihe välijäähyn sitten nostaa vähä ahtoja ja syöttöjä!kuinka paljon kärsii nostaa ahtoja turvallisesti?? nyt on noin 0,45kiloa kiitos kaikille vastanneille etukynteen!
Viimeksi muokannut rotpalli : 23.05.2012 15:07 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Isot pojat on kertonu et ilo alkaa kilosta ja ratkiriemu kahesta..
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja asiaan, kai nyt johonkin 0,7 uskaltaa nostaa ainakin. onko muka noin pieni ahtopaine vakiona? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ei mul ainakaa ihan viel sit kahta ole.. ![]() ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mitens se on mahollista?
![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mulla oli vissiin turbon kampura sitte
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
ja semmonen juttu että kaverilla on vapari patrolli ja siinä on tosi enemmän ala vääntöä se on vissiin ihan normaalia?? kun onhan vissiin korkeempi puristus suhde??! kun turbo mallissa
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Patrollin vakioturbolla ahtojen nosto on melko turhaa touhua, mutta kai siitä välärin kanssa jollain 0,6 barilla jotain hyötyä voi olla. Jos yhtään enempää tehoa haluaa niin ahdin vaihtoon.
Ei oo vaparissa korkeampi puristus, parempi alaväännön tuntu johtuu erilaisesta syötön ohjauksesta. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Laitat sinne tollasen ni alkaa sitä alavääntöä tulemaan..
![]() ![]() http://www.proturbo.fi/turbot/GarrettGT32.jpg |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() pakopaineita en oo mitannu mut on kstänyt jo yli 15tkm tuolla kokoonpanolla ilman ongelmia. solmuna joku vanha carretin kolmosesta ite väsätty sekoitus. voi olla turhan pieni kun teholapussa käyrät tippuu heti 3000 jälkeen hitosti mut ajossa se vetää rajoittimeen (n4500) viitosellakin ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
minkalaista öljyä kannattaa laitaa vaihelaatikkoon,jakikseen,etuperrään ja takaperrää jossa on jonkunäkönen lukko!?!
Viimeksi muokannut rotpalli : 30.08.2012 20:59 |
#16
|
|||
|
|||
![]()
???
|
#17
|
||||
|
||||
![]()
API-luokituksen mukaan noi menee.
Periin GL5 öljyä. esim 75W-90.. lukkoperään samaa, huomioi lisäaine öljy. Vaihdelaatikkoon vähintään GL3 öljyä, mielellään GL4 öljyä. 75W-80. Jakolaatikkoon sitte jotain GL4 öljyä. 75W-90 |
#18
|
|||
|
|||
![]()
ok
|
#19
|
||||
|
||||
![]()
Huom, sulla on todennäköisesti siellä kitkalukko perässä!
Eli kitkalukko öljyy löytyy erikseen vielä sit. |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Hei tietääkö kukaan mikä on GR:ssä sen stefan osanumero,mikä tulee etuvetarin kääntöpään puolelle? Se öljyn tiivari. Sen rasvan stefan numeron löysin, mutta se öljyn stefa ei meinaa löytyä. Onko se samalla numerolla kuin se joka tulee tasauspyörästön luokse? Tulee akselista öljyt pihalle siitä kääntöpallon juuresta...
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos! Eli eiku tamgearilta kyselee.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#23
|
|||
|
|||
![]()
öljyt vaihettu!aikamoista litkua oli vanhat öljyt
__________________
ei sole fööni |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Hei nyt ottaa jarrut ihme oiretta. Oikea etujarru laahasi hieman ja tiivareiden vaihdon yhteydessä operoin satulaa. Liikkui silloin ihan käsivoimin ja ei vuotanut. Kumit oli ehyet. No nyt se prkl ei ota ollenkaan. Otin jo tuossa kerran uudelleen irti ja ihmettelin että kun ei neste lennä mistään ja silti ei jaksa juuri kii ottaa. Tämä on jo toinen kerta kun oiken puolen etunen tekee tätä. Viimeksi meni satula vaihtoon ja tästä ole kuin 60tkm. Ideoita mitä tähän taas tekis?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Jos männät kerta liikkuu ni yks vaihto ehto ois jarruletku.
Vanhuuttaan menevät tukkoon ja oireena juurikin toi et jarrut alkaa laahaamaan.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Patrol | manpe21 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.07.2011 23:33 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
patrol soa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.07.2009 16:42 |
Myydään Patrol -81 | cartman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.10.2008 17:04 |
patrol | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.01.2006 11:31 |