![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() VW LT:n nopeuksista (perävälityksistä)tuli taas ostettua 40 lt -90. ja se perkele ei oikeesti kulje ku 80. ala mäkeen 90 ja kierrokset jo aivan maksimissa. eli mitä helvetin välityksiä näissä on ja minkä takia? tähän yksilöön on kylläkin vaihdettu taka akselisto jossa kytkettävä lukko. kaks vuotta sitte oli lt 55 -91. siinäkin iha sika lyhyt välitys. kuitenkin hiukan pidempi ku tässä 40. sillä just raaski ajaa matka ajoa 90. kulki kyllä jotain 100. onks jossai joku taulukko mistä näkis mitä välityksiä näihi on saanu?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Korkeempaa rengasta alle niin menee hieman paremmin...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miul oli LT 45 turpo paripyörä laviska ja kyllä se toistasattaa meni heittämällä.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
juu kyl 55 paripyöril ottaa kevyeen 120 siis turbollinen. vapari ei taida 100 mennä
![]() Onko kuitenkin 5v loota? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
voi olla kans et se mun 55 turbollinen meni jotai 110-120. ei muista enää.
on 5 vaihdetta. ykkös vaihteen vois vaihtaa 6 vaihteeks... ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tänää tätä tuumin mutta ku alla on jo 16"..
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mikä koko? Esim 205R16 --> 235/85R16 muutos lisää korkeutta ja välityksiä 9.5%. Ja jos rengas on pinnattu Insa, niin korkeus kasvaa 12.8%.
![]() Sitten on tietty USSR kokoja, 215/90-16 vai mikä se oli?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
tais olla 205
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ex lt ( -95 ) kulki huippuja vakiona 90 ja tuntui että ei kierrä eikä kulje enempää.. Pienillä muokkauksilla 130 meni rikki..
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Juuri tänään tuli ajeltua vapari lt:llä, aika lyhyethän ne välit on, mutta ei ihmekkän kun miettii että vielä pitäisi kulkea kuorman kanssakin
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Meillä oli 1978 LT31D. Koneena siis 2.7 (perkins 4.165) nelos vapari diesel, 65 hv ja 152 Nm
![]() Tai ei 80 helposti tullut, sai siihenkin jo muutaman minuutin pitää kaasua pohjassa. Mutta kun vauhdin keräs, niin sen myöskin piti. Kok paino oli 3440 kg, kantavuus noin 1500. Kuljetti kuitenkin 2000. Joskus vei 2500, kun oli kuorma-auto rikki, eikä viitsinyt viedä lauantaina kahta kuormaa, kun piti vielä saunoa illalla. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mut siis 205R16 tai 205/80R16? Ettei mikään 205/75R16? Kaksi ensin mainittua on saman kokoisia, kolmas 22 mm matalampi
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
juurikin nuo 205 75. no mut huome pitäs saada kesä renkaat ni katotaan mitkäs ne on. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
LT 45 oli 195 -14 C kumit.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
niihän niissä taitaa olla. onkoha kantavuus ero vaan jousissa ja renkaissa?
jos pikku pyöräsestä vaihtas perän ni luulis kulkevan kivemmin? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrollin perävälityksistä tietoa? | Jesmender | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.01.2011 16:06 |
hj:n/bj:n perävälityksistä? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.08.2007 13:50 | |
Perävälityksistä kyssäri. | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.07.2006 20:56 |
Nissan perävälityksistä? | uretaani | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.01.2006 23:19 |