![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#151
|
||||
|
||||
![]()
joo.. 2013
|
#152
|
|||
|
|||
![]()
Miten niin liian pitkä jos akseliväli on 272 senttiä, sehän on vielä paljon alle 3 metriä
![]() |
#153
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niiiii jos tollee ajattelee ![]() Nyt pitäs kohta laittaa auto kärrylle ja alkaa lähteen kotia kohti. Eli en sit alkanu pilkkoon koppaa ja runkoa vielä, vaan odotellaan....vaikka talkoita tai sit Veijo Esson ehdottamaa "automaattista muokkaantumista" ![]() Ja tuossa korjattuna Ja toiselle etujousen korvakkeelle piti kans tehdä vahvistusta: |
#154
|
||||
|
||||
![]()
Piti eilen käydä takapihalla ottaa hiukka videoo, ku kerranki aurinko paistoi kotiin tullessa.
|
#155
|
||||
|
||||
![]()
huippu
![]() |
#156
|
||||
|
||||
![]()
Hieno pätkä! Mut mitä toi valkonen tossa maassa oli?
![]()
__________________
Sika ajaa Possulla |
#157
|
|||
|
|||
![]()
pisteet etenkin taustamusiikista
![]() |
#158
|
||||
|
||||
![]()
Siisti video, ilman perus youtuben huohottavaa, nauravaa ja juoksevaa kamerajalustaa!
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#159
|
||||
|
||||
![]()
Ihan herrrwoton pätkä!
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#160
|
||||
|
||||
![]()
Loppukommetti katsojille oli paras..
![]() ![]()
__________________
Broken Back Team #1 |
#161
|
||||
|
||||
![]()
Paljon oli lunta?
![]() ![]()
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
#162
|
||||
|
||||
![]()
En tullu mitanneeks, mutta olisko arviolta 60-70cm? Mut aika harvassa kohtaahan tuollainen kaivaa ihan nurmikkoon saakka.
Tänään kävin pikaiseen kokeilemassa ja nyt plussa kelillä menee TODELLA helposti, ku lumi sopivasti tallautuu renkaan alla. Tänään tuli lämppärin moottori kans irroitettua, ku piti sellaista surinaa. Lehtiähän siellä oli ja joku kumiletkun palanen? Noh räminät loppu ja nyt vaan satunnaisesti ulisee, ku en sit rasvaillu laakereita......kattoo sit uudestaan jos pahenee ![]() Reilu viikon päästä olis Punkalla ajopäivä....toivottavasti muta kruiseri kestää siellä koko päivän ajelemiset ![]() |
#163
|
||||
|
||||
![]()
Tuli viikonloppuna käytyä vähän ajelemassa, niin tuli hiukka liikaa aurausta
![]() Eli ohjausvarren pultit sieltä meni poikki. Ehkä huollon puutetta tai sit siitä paikasta ei vaan pääse ehjänä ![]() ![]() ![]() ![]() |
#164
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#165
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä! Niin ja siitähän sitten on Trinestä tulossa oikein appari ainesta
![]() |
#166
|
||||
|
||||
![]()
Tee siitä tuommonen! Olis kyll aika kähee hoojii avona kaarilla
![]() |
#167
|
||||
|
||||
![]()
melkonen juna! ekaks haukutaa hojoa pitkäks ja kankeeks ja viel on aleksi väliä pidennetty??
mut joo vekkulin näköne ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#168
|
||||
|
||||
![]()
Ohjauksen pinnapultit tuli vaihdettua ja samalla kiristeltyä muitakin.
Noh....pitihän se käydä pellolla "kääntymässä" ja tässä tulos: Pitiki mennä leikkiin takavedolla ja sit se sopivasti karkas pellolla olevaan ojaan ja siitähän tietty mun tuurilla meni jää puhki. Ei auttanu lukot, eikä neliveto enään tuossa vaiheessa ![]() Mietinkin siinä aikani, että keskiviikkona lähetään lomille, joten pärjäis kai se toyota tuossakin siihen saakka kunnes kotia palaa. Niin ja silloin vois lumitilannekkin olla jo helpottamaan päin ![]() Mutta eheeei.....ensin hiki päälle hiukka puita sahatessa ja sit oli vielä päivänvaloa jäljellä, niin päätin hakea lapion ja tunkin alle pari kakkosnelosta ja eiku touhuaan. Pikku apuri Trinekin kävi kysymässä, että miks se nyt siinä on ja voi voi, vieläkö se "vanha romu" saadaan sieltä irti, että voidaan ajella? Humio: Tuommoinen 3 vuotias tytön kirppana muuten etenee paljon kevyemmän oloisesti lumen päällä kontaten, ku 100, eiku 96 kilonen kävellen ![]() Mutta tarpeeks kauan kun jaksoi tunkin kanssa muljata ja lapioida lunta ja mutavelliä ja rikkoa yhden murroksen (tai oletetusti murros), niin sainpas sen pulattua yksin irti ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tuo tarra löyty ja pakkohan se oli liimailla kiinni, kun varsinki noi viimeset sanat kuvaa just tätä autoa.......................huonosti ![]() ![]() ![]() |
#169
|
||||
|
||||
![]()
toi toinen tarra on kans aika hieno
![]() mutta mutta, jos tätä joskus rupeat korin osalta muutakin kun vahaamaan ja esim. lyhentämään niin tota kattokorotustahan ei sitte mennä poistamaan, tulee muuten niin ruman näkönen ![]() |
#170
|
||||
|
||||
![]()
Tuollaiset näkymät oli vielä lauantai aamulla katseltavana
![]() Mut sit tänään veri vetikin jo sit tätä tutkimaan ![]() ![]() ![]() Vikakin löyty, eli murroshan sieltä oli antautunut. Ulkokehä halki ja sisäosa useammassa osassa ![]() Noh sit "Aku Ankka hengessä" TLPTVK -nivel (Tallin Lattian Paras Toiseks Viimeinen Käytetty) paikoilleen ja pikku suddailut ![]() Mut tuli sit pikkusen jotain hyädyllistäkin käyttöä, kun keräilin hiukka puita kyytiin. Tota hommaa vois huomenna jatkella, jos kelit suosii. |
#171
|
||||
|
||||
![]()
Minkähän kokoinen turbo tällaisessa olis kohtuu sopiva? Siis tarkoitus pitää originaali syättöpumppu, ku budjetti virittelyistä kuitenki kyse.
Millaisias pakosarja virityksiä porukka on tehny, jotta ahtimen o saanu paikoilleen....kuvia? Jos kesällä ehtiis turbotinta sovitteleen ![]() Onkohan mitään mutakisoja tulossa tänä vuonna??? ![]() ![]() EDIT: Hmmmm....siis näyttäis onnistuvan ehkä helpoimmin, ku heittää originaali pakosarjan ylös-alasin. Sillähän ei ole mitään väliä. jos joutuu pikku pahkan tai reiän tekee konepeltiin.......nyt pitäs vaan miettiä sopivan kokoinen ahdin. http://forum.ih8mud.com/diesel-tech-...ld-fliped.html Viimeksi muokannut Jare : 19.04.2012 10:58 |
#172
|
||||
|
||||
![]()
siin kuva yhdestä asennuksesta..
|
#173
|
||||
|
||||
![]()
12-13.5 2012 Alansi MudDrag
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=54&t=37601
__________________
www.classicjeepparts.com |
#174
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#175
|
||||
|
||||
![]()
Tääki auto alkanu jo kasvaan tuhdisti hämmähäkin seittiä, mut tänään hyppäsin suitsiin ja laakista tulille. Ajamalla hiukan "herkistelin" sitä ja positiivinen yllätys oli, että jakso nokkospellolla pyöriä vielä kolmosella paskarinkiä
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan 33 muta renkaat | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 02.05.2011 16:33 |
Ostetaan patrolliin muta kummit!!! | jannekkk | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 05.06.2010 15:53 |
Ostetaan 35" Muta renkaat | ORR | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.09.2009 12:34 |
Ostetaan muta kummit | alvar-aalto | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.01.2009 15:07 |
O: 33" tai 35" muta/metsäkumit+GD vanteet | mersuana | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 15.02.2008 19:33 |