![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68791 <-- Tuolta korokkeet! Jos ei soa ole haaveissa niin korota kerralla se 75 mm, niin ei sitte harmita jälkeenpäin
![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
otin jo yhteyttä yhteen kaveriin joka tekee valmiin satsin mutta kiitoksia ![]() |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on sama vika äskettäin hankitussa kuusykkösessä. Kepissä ei ole ihan hirveitä välyksiä, mutta pienoinen vapaaliike tietysti on. Toivon ainaki ettei olis synkrovika ku ei rutise kytkettäessä. Se nailonipallurahan ei tosin maksais varmaan kun vitosen, mutta eipä oo tullu saatua aikaseks tutkia tota vielä tarkemmin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#29
|
|||
|
|||
![]()
miulla se vika näköjään hävis ei oo moneen kuukauteen enää viskonu vaihdetta silmästä ja kepissä ei ylimääräistä tyhjää ole..
![]() pitää melko pauketta alusta näillä -30 pakkasilla tuntuu et siellä olis jotain irti mut kaikki kiinni muutenkin ilkeetä kun ei saa lohkolämmitykseen ollenkaan ni tuntuu hurjalta vaan narauttaa käyntiin ![]() hyvin se kyllä lähtee kun on uudet hehkut ja akut.. lisäksi vielä venäjänpojan kesädieseliä tankissa eikä oo jäätäny kertaakaan ![]() Edit: mitä näiden kitkaperistä yleensä hajoaa? alkaa ärsyttää kun ei vedä kuin yks pyörä per. akseli niin ei tykkää kulkea enää vanhaan malliin.. oisko järkee kempata suoraan ( taitaa olla kalliit varaosat ) ? vai kö säästää rahaa ja ostaa 61 aksulat? Viimeksi muokannut labot : 05.02.2012 22:04 |
#30
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#31
|
|||
|
|||
![]()
nyt olis runko pikku viimeistelyä vaille valmis eli enää ei saa uusia reikiä
![]() samalla korjasin käsijarrun ja huolsin takajarrut muutenkin, nyt pitää. Sitten pikainen kysymys mikä laippa on hj 61 vakio turbopakosarjassa?? T3??? tarttis tietää et tarviiko ahdin hommata jos ei laippa satu löytyy jo svitseri s2 holsetin h2 ja hx40 mut varmaan ostan vielä sopivamman turbon ![]() turbotus alkaa olla hyvin lähellä ![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]()
siinä 61 pakosarjassa on ihan oma laippansa. mutta ebaystä löytyy jotain valmiita sovitelaippoja monelle eri turbolle...
|
#33
|
||||
|
||||
![]()
melko pitkät illat teillä päin. Kun tuon oman hoojiin turbotin niin aattelin että parissa illassahan tuon tekee, mutta kolme meni
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#34
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
aika nopsaan tälläsen turbottaa kun on osat valmiina ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]()
nyt on turbotusromut tulossa varmaan ensi viikolla saan ne käsiini
![]() hei kertokaas mikä kierre on 2h koneen öljykellossa?? tarkoitus ottaa sieltä painelinja turbolle haaroituskappaleella.. laturin öljylinjasta ei vissiin voi ottaa ei taida tulla kunnon painetta.. samalla pitää väkertää 3 tuuman sivuränni pakoputkeksi tietysti ilman vaimenninta eli ct26 ( vissiin muokattu joku supran kompurapuoli ja isompi pakopesä ) tulee turboksi 12ht pakosarjalla ja orkkis paineputkilla ilman välijäähyä vielä.. ![]() seuraavaksi sit hj61 akselit taikka kempit molempiin akseleihin ? ![]() myös korinkorotusta pitäs tehä mut raha loppuu jälleen ![]() |
#36
|
||||
|
||||
![]() Ehdottomasti! Todella hieno peli ajaa tiellä erityisesti sen jälkeen kun olet kempittänyt etuakselin ![]() |
#37
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() aikamoista leikkimistä puljata noilla napalukoillakaa.... |
#38
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kohan heitin onhan se vähän ilkeän tahmea kääntymään volvossa miulla on kemppi ja tyytyväinen olen yhen kesän ajettua t: 9 parit takarenkaita ![]() ![]() se kierre pitäs edelleen selvittää mikä on öp anturissa ?? ei viittis turhaan irrotella sitä ja ottaa malliks.. |
#39
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tuolta lainattu: Se öljynpaineanturin kierre on muistaakseni 1/8"r. |
#40
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kiitoksia kerpeleesti!! ![]() nyt vaan ootellaan et romut tulee ja sit teettämään paineputki turbolle ![]() pitää samalla tehdä yks kiva kikka jolla se pumppu ymmärtää ahtopainetta eli antaa syöttöä ahtopainetta vastaan ![]() siule saattais löytyy tosiaan se välijäähy aika edullisesti jos tuut joku päivä käymään tossa mein tallilla keskustassa ![]() ![]() ite en jaksa vaan tällä hetkellä enää volvoa rakentaa.. vaik just tuli uus konekkin h-rohviileilla siin on liikaa hommaa kun räjähti vaihdelaatikko vedosta ja konekki pitäs vaihtaa ja hitsata yms.. nyt jos tän talven ainaki keskittys tähä hojoon ![]() Viimeksi muokannut labot : 17.02.2012 18:23 |
#41
|
|||
|
|||
![]()
ainii en muistant vastata siitä välläristä, pitää mitata se miun keula et mahtuuks se sinne välii ku on aika ahtaaks menny vinssilaiton jälkee ja aika kapee muutekki.
mut joo voisinki tulla käymää joku hetki siel! nakkaas privalla siun nummero ni soittelen joku ilta. Lainaus:
|
#42
|
|||
|
|||
![]()
meni vähän puihin tuo turbotus operaatio haljenneen pakopesän vuoksi
![]() noh nyt on kuitenkin pakosarja.. tarviaisin siihen muutoslaipan t3 laipalla olevalle ahtimelle mistäköhän niitä saa ? muuten olisin jo huomenna turbottanut.. ei muutaku uusia romuja haalimaan.. sit vielä mitenköhän sopis holsetin h2 tai switseri s2 tähän pataan ilman hukkaporttia? Viimeksi muokannut labot : 23.02.2012 20:11 |
#43
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#44
|
|||
|
|||
![]() kiitoksia tähän tuleekin hx 40 holsetti ilmapumpuksi 12 cumminssin pakopesällä ![]() oli pakko lainata se volvosta tähän.. |
#45
|
||||
|
||||
![]()
milläs pumpulla meinaat saada sen pyöriin?
|
#46
|
|||
|
|||
![]() yritetään alkuun tuolla vakiolla ![]() pumppu saattaa miulla olla jo rukattu kun kulkee vaparinakin sen verran hyvin ettei vakio turbollinen ruiseri pärjänny ![]() |
#47
|
||||
|
||||
![]()
onko se sillä vakiolla 2h koneen alipainesäätösellä pumpulla? vähän voi tuskasta olla herääminen... jollain teeteyllä missä on custom fordin elementit, ja eri säädin, niin vois herätäkkin...
|
#48
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
on juuri sillä mutta siihenki saa vielä tehtyä yhden kikan kun kääntää toisen nipan toisinpäin ni rupee antamaan ahdoilla lisää ruokaa ja tuon saa savuamaan nytkin jo niin mielettömästi ettei taakse nää jos haluaa mut uskosin kyllä ettei tuo turbo ole tähän sopiva ![]() mut en laita mitään älyttömän pientä romuturboa tulee järkyttävät pakopaineet jos meinaa yhtään enempää ahtaa ja sit kun ne pienet puhaltimet on niin rumiakin ![]() laitetaan sit garret t3/4 tähän ilman hukkaporttia ![]() |
#49
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tuo on minun mielestä hyvä 2h kylkeen ku on vielä 61 pumppu. ei se turbo kestäny kylläkään ku 3tkm,nii meni akseli kieroks,mut nyt on garretin sisukset |
#50
|
||||
|
||||
![]()
joo saa sillä vakiopumpulla savua pirusti aikaseksi, mutta silti tehoo ei lähde...
tosin herättäähän semmonen painava noki paremmin turboo, kun pelkkä pakokaasu... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan muutama ylimääräinen auto kaupan. toyota,toyota,renault ja taas toyota | Jumppis | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 29.06.2011 13:17 |
Myyty Toyota 1.6 4A-F tekniikka=>1.3? esim.Toyota 1.3 12V | MiKo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2010 11:46 |
Myydään / Vaihdetaan Toyota Landcruiser HJ61 -88 (vaihto mahdollista Toyota 4Runneriin) | Jooseppi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.03.2009 21:07 |