![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
|||
|
|||
![]() rengas jumppaa.
tuli käytyä paikallisella euromasterilla otattamassa renkaita vanteelta, ne kun oli liimattu nii arvelin et vien ne suosiolla sinne enkä ala itte punnertaa ja oikeessa olin...
king capin lava oli kuin tehty 38,5 swampperille ![]() tiukassa oli, asentajakin kehu et nyt on ollu oikee liima kyseessä. ja syy mikstähän jumppaan ruvettiin oli et bead lokit halusin ja 14" levee vanne + piitlok = ei hyvä. joten otettiin 60mm pois vanteista joten niistä tulee about 11,5" + piitlokki et about 12" tulee kokonais leveydeks, sopinee hyvin 16" leveelle kumille... ps. huomaa kuvien hitusen pareempi laatu. vanha nokia vaihtu sony eeriksoniin... |
#177
|
|||
|
|||
![]()
vanteet alkaa valmistumaan, kokonais leveydeks tuli ~12,25" bead lockin kanssa.
hiekkakylpyy noi sai ja pohjamaali tuli suihkittua pintaan. tuli siinä sitte näpräiltyä keskikonsoli/ pikkusälän säilytysrasia. talvella jäi yhest myynti kinneristä löytyneet liekki tarrat, joten pitihän siitä leikellä hieman koristetta. huomaa myös billet kahva ![]() |
#178
|
|||
|
|||
![]()
vanteet tuli maalattua, polyuretaania suihkin pintaan mustan sävyisenä,
syyläri tuli kans vaihettua, se on mallia traktori (ford 6600) ja flekti on spallin puhallin, lupasivat et ois jotain 3400m3/h ilman siirto. mitä nyt sitte tarkottaaki mut puhaltaa vallan vitusti. tuulitunnelia hieman kanttasin myös 1mm pellistä, fekti jää irti kennosta ~30mm... tein tosta tuulitunneli flekti paketista helposti irrotettavan et saa maastossakin putsattua syylärin. sitte toivotaan et jäähdytys kapasiteetti riittää hieman kiusatulle sd33t:lle ![]() |
#179
|
|||
|
|||
![]()
moni rivinen toi fordin jäähdytin on ja mitkä on kennon/koko jäähdyttimen ulkomitat? hiukan koitan jo hahmotella hj-45 pick-upin keulalle jäähdytintä joka huolehtii ahdetun 2H:n käyntilämmöistä...
|
#180
|
|||
|
|||
![]()
kolme rivinen on... en muista mittoja mut kohtuu saman kokonen on ku hj 60.
|
#181
|
|||
|
|||
![]() venäjälle valmistautumista.
apuorppi tul laitetta paikoilleen ja muutenkin on tullu kasailtua autoa.
tuli suoritettua koeajo lenkki ja tuntushan toi kosla olevan taas nipussa. hieman harmittaa kun vanhassa väljässä koneessa oli enemmän potkua kuin tossa uudessa mut mennään näillä. hyvinhän toi sinällään liikkuu nytkin. voishan sitä portata tonkin kannen joskus jos jaksas... vielä pikku hipistelyjä ja sitten karjala kutsuu. |
#182
|
|||
|
|||
![]()
Käytiin maajussin kans tuas sen takapihalla hieman koajoja suorittamassa ja hyvin tuntus tatsuni toimivan. Tuntus toi apu orbitrooli olevan aika hyvä keksintö, enää ei hakkaa urakkanuppi käsille ja rattia jaksaa veivata hieman hankalemmassakin paikassa.
Toki taas patukka naposteli yhden toijotan pitkäpoorisen nälissään ![]() ![]() ![]() |
#183
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#184
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Miehän ajan niiiiiiin hennosti et... ei ollu nytkää ku kuasu pohjas kolmosel ![]() |
#185
|
||||
|
||||
![]() lonkkaritLainaus:
__________________
Hyvin menee, hyvin menee!! mä oon nähny tätä paljon telkkarista!! |
#186
|
||||
|
||||
![]() |
#187
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
juu tuolta saa, itte tilaamalla tai vaikka offivarusteen tms. kautta. patrolli tuli käytettyä penkissä torstai aamuna ennen venäjälle lähtöä ja tehoa löyty perus safari asetuksella 173hv renkaalta ahtojen ollessa 1,2bar. Eli koneelta löyty karkeesti ~200hv mikä tarkoittanee että alkuperäiset tehot ovat tuplaantuneet. Käyrä papereita en vielä saanut kun dynon tietokoneen printteri sano sopimuksensa irti mut saan paperit myöhemmin. pari valokuvaa kumminkin todisteeksi et penkissä oltiin ![]() ei vielä ihan maksimit taulussa. |
#188
|
|||
|
|||
![]()
kurkkasin murikkaan ku venäjän reissulla herkes etulukko toimimasta, niin tommosta tuli vastaan...
no onneks oli jo etukäteen hommattu varaakseli niin sai tarvittavat osat siitä. jäi vielä kasaamatta akseli, täytys muutenkii vaihdella hieman peltejä koko keksintöön ku ei meinaa ovet enää toimia ja muutenkin alkaa olla "jokkis pellillä" koko laitos ![]() |
#189
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#190
|
|||
|
|||
![]()
Pitäsköhän pävitellä tätäkii taas pitkästä aikaa...
Ei ole tullu suurempia rakenneltua aikoihin. Pääasiassa tullu vaa harvakseltaan ajeltua ja sitte toi on keränny vaan pölyä. Kahdella viimesellä ajokerralla on katkennu yks etuvetari per reissu. paskoja ovat kun ei 35" pyörää kestä ja hellää käsittelyä ![]() no nyt tuli joku ihme inspiraatio pläjäys ja patrolli sai uudet ovet, konepellin ja uuden tiimi värin. katkennut vetarikin tuli vaihdettua ja muutenkin perus huolto/kunnostus suoritettua. pirun hyvää maalia muuten toi rtv:n temalac, helppo maalata ruiskulla ja pensselillä, peittää hyvin ja on yks komponettii. kovempaa yks komponetti maalia saa hakee samaan hintaan... Kuvassa ei näy mut myös vinssin liukukita tuli vaihdettua kavennettuun rullakitaan ja vaijerin kelaus tuli muutettua et kelaa nykyään yläkautta. nyt vinssi purkaa nopeemmin ja kelaa hieman hitaammin, ei kyllä hidas oo vieläkään ![]() myös katolle ilmesty kaks lisäpitkää ja kolme työvaloo, iso nordic (hid400) tuli keskelle, sen kummallekkin puolen vanhat pienehköt pyöreet bochit (3mm prikkaa ku laitto h3 xenonin alle niin valokuviosta tuli pirun hyvä mettäkäyttöön) ja reunoille laitoin hellan pikku työvalot xenoneilla myös. vääntelin 12mm pyörötangosta viel kaaren valojen päälle et ei ekoihin risuihin jää valot. pitäs alkaa keksii jotain vahvempaa vetaria tohon akseliin. porttoja kun en oikee halua, tai ehkä mogin valut mut sit saa jo leiman uhohtakkin ja noi ei kestä nii jotain tarttes keksiä. kuus etutikkuu menny vuoden sisällä joista neljä lapsellisen helposti. 39,5" pokkereilla ei menny yhtään, 38,5"tsl:llä meni neljä ja 35"pokkereilla on menny jo kaks... eli äkkiseltään ku tosta päättelee nii mitä pienemmät renkaat nii helpommin tikut katkeilee. pitää kait siirtyä 44" ![]() jostain ku löytäs lonkkarin 30-pooriset cromot, jenkeistä ei tunnu ainakaan vastausta kuuluvan... Viimeksi muokannut jv : 12.09.2011 21:03 |
#191
|
|||
|
|||
![]()
Aikamontaa eri kokosta swampperia piti kokeilla tossa autos et vihdoin löyty sopivasti sen kokoset kuin alunperin olis hakusessa, elikkäs 38,5x15,5r15 boggerit. (kiitokset Ironpossulle)
fiilistely kuvaa, huonoa semmosta...taas... tatsuni valmiina kerhon juhlasafarin koitoksiin ja jos luoja suo et toi ei safarilla totaali halvaannu niin myös finland trophyyn. |
#192
|
|||
|
|||
![]()
mitenkä toimi tuolla hukkaportti virityksellä, kestikö ahin?
|
#193
|
|||
|
|||
![]()
Hankala sanoo kun laakerit lähti liikkeelle 300km ahtimen remontin jälkeen, jäi vähän huono maku eräästä turboja remppaavasta puljusta...
|
#194
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas, tämän auton elämä jatkuu nyt Sami89:n hellässä huomassa. Toivottavasti Sami otti vinkistä vaarin eikä turhia nostele
![]() |
#195
|
||||
|
||||
![]()
Joko on seuraava kampe alulla?
|
#196
|
|||
|
|||
![]() eipä ole, saa nähdä tuleeko harrastus ees jatkumaan. sen verta vituttaa. Patrolli alko hylkimääm uutta omistajaa jo 50km maantien ajon jälkeen ja päätti leikata kiinni. voi perse suti sentään näitä vehkeitä, ois nyt hajonnu ees ennen ku ostaja on tulossa katsomaan virveliä. mitään ennus merkkejä ei kone ollu antanu. tasasesta vauhdista vaan puutunut ja jumissa oli ku täi tervassa. ilman kolinoita ja hajuja tai vastaavaa. no aikamme jahkailtuamme ja häädöt kiinni menevältä huoltoasemalta (klo oli 00.00) saatuvamme, saimme hinnan sovittua ja sami kavereineen lähti jatkamaan matkaa köysi autojen välissä. voin vaan kuvitella et vituttaa istua kylmässä kopissa 100km ilman tehostimia. tosin joskus ittekkii joutunu istumaan yli 250km ja ilman tuulilasia vielä. vittu. en myy enää ikinä mitään. jos jotain ostan ja siitä luovun saa romu-ukko sen sitten hakea. ![]() |
#197
|
||||
|
||||
![]()
Mut poikkeuksellinen temppu myyjältä jos tiputtaa hintaa katastroofin jälkeen. Normijuupeli olis vaan lyöny luurin korvaan ja sen jälkeen repiny akun irti puhelimesta
![]() |
#198
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja jv: kyllä nimittäin vitutti aika ankarast ja viel vähä enemmän paleli.. ![]() eikä ollu kovin kiva lähtee tollasil vajail kolmen tunnin yöunil töihin aamul. ![]() ![]() Lyön tän koneen kirveellä kahtia, kaadan kaljat viemärii ja lopetan sen "pikku kaljas" netissä pyörimisen ni ei tuu ostettua lisää tollasia heräteostoksia.. ![]() ![]() |
#199
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#200
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Poistettu fedima extreme evo2 235/85/16 +mb vanteet | HV | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.07.2010 17:34 |
Myyty NISSAN PATROL PICK UP | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.08.2009 11:22 |
M:patrol pick-up *myyty* | Jouni_S | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 05.05.2008 20:02 |
M/V. Patrol Pick-up | Ramo82 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 31.10.2006 11:52 |
"Jormakas" patrol pick-up | Epeli | Chit-Chat | 0 | 22.11.2005 23:46 |