![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#376
|
||||
|
||||
![]()
Etikkaa kuuma vettä ja rätillä sillä lähtee homot irti penkistä .
|
#377
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#378
|
||||
|
||||
![]()
Seuraava on sitten etikkaa ja ruokasoodaa päälle....omalla vastuulla....
![]() Voip tulla syväpuhdasta. |
#379
|
||||
|
||||
![]()
mie oon kyl tottunu siihe et kaik yleensä menee päin haavistoa (kakkosta tajuuks
![]() pitää tuota vaik kokeilla. kiitoksia vinkeistä ![]() ja katso. niin vaan tuli vitusti kuvia ruutun. olkaatten hjuvat. selvennys tekstiä myös hiukan lisäks. ohjaus stabilaattori asennettu. en kyl oo kokenu mitekää tarpeelliseks esim tuos vihrees mut laitetaan ny ku on sit ammattimaisemman näkönen. put putille ulostus putken laippaa.. ihanii uusii jarru linjoi niinq ja iskaris on nippari varressa et tietää kui kivasti pohjaa ajossa. rossi pyöräs kokeilin samaa ku piti saaha faktaa säätöjä varten. vähä tiukemmi laitoin kiinne ku alunperin. hölmö ku oon ni tein alkuperäsen tyylisen ratkasun kytkimelle eli linkut ja toinepuol koneeseen. biltsun uni poolit ![]() rungon puolen kiinnikkeeseen turasin levitys palat et saa tap titellä paremmi kiinni. tylysti tein pto:n päälle uuven lapun josta laatikolle kannatus ja > emännän puolelle tulee kannatus tuollasesta lapusta. poikkipalkki pultataan tähän ja > tähän. kuvassa vika puolella runkoa. ny on romaani valmis. kiitos näkemiin ja eiku saunomaan ja sit nu#%&"@an.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#380
|
||||
|
||||
![]()
Vedät kuitenkin pirkkaa niin paljon ettei seiso ku järki saunan jälkeen .
|
#381
|
||||
|
||||
![]()
nu#%&"@an joo siis nukkumaan meinasin tietysti
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#382
|
||||
|
||||
![]()
sähköt pitäs uusia juu kokonaan. metritavarasta oli alunperin meininki mut ihan älytön hommaha siin ois.
aikani guuglailin nii löytyhä tuolt nettilästä paritkin hyvät yleis johto sarjat. EZ Wiringiltä meinasin tilata jos ei fiksumpaa tuu vastaan. MINI 20 MINI 20 - 21 CIRCUIT KIT WITH MINI FUSES & FUSE PANEL $165.00 Horn, Cigarette Lighter, Gauges, Radio Ign, Fan, Door Locks, Backup/Cruise, AC/Heat, Dome Light, Brake, Wipers, Fuel Pump, Hazard, Headlight, Choke, Power Window, Radio Constant, Trunk Light, Coil, Turn Signal .. täs melko paljon "turhia" johtoja. tai sit MINI 12 - 12 CIRCUIT KIT WITH MINI FUSES & FUSE PANEL $155.00 Wipers, Gauges, Coil, Headlight, Fan, Turn Signal, Radio, Brake, AC/Heat, Choke, Horn, Hazard tää ois ehkä parempi. toki enempi johtosesta ois kätsympi vejellä työvaloille yms piuhat.. no pitää tuumailla 1 yö. ja nää rupeis olee jo oikeen hintasia. aamusel jossai amerika kaupas myivät käytännös samoja sarjoja 500-700$ ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#383
|
||||
|
||||
![]()
ei Haavistompaa !!! eli hienoo on setti !
1) rajoittaaks tuas ulosjoustoi muu kui tua jarruletku ? 2) saakko nuo jarruputket taivuteltua enempi lähemmäs tuot aksilaa, ny haukkaa TAKUUlla risut väliinsä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#384
|
||||
|
||||
![]()
ykköseen: huijaa kuva ku toi on nyt ilman mitää painoa pukeilla ja jousien retusoinnin jälkee ovat melko kippurat (omituisesti pakkoje avaamise jälkee aina vetäytyvät vähä kippuraks)vielä eli riipukkeetkin on iha viturallaan. ja orkkis jouset on eli pitäs piisata.
![]() ja kakkoseen: piti hitsata lattarauta akseliputken kylkeen... mut sehä unehtu kaikes tohinassa ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#385
|
||||
|
||||
![]() Jarruputket ja letkut.
Ite vundeerasin jotta jos vetäis jarruputket kummankin iskarin takaa ylös ja siitä omilla
letkulla runkoon, niin häviäis akselia pitkin menevät putket lähes kokonaan eikä olis risuilla mihin tarttua. Tarvis parit letkut ja haara kappaleen runkoon. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#386
|
||||
|
||||
![]()
kaunista jälkeä metallitöissä. pitäis ittelle joku käsiplasma ostaa, vituttaa mellakalla tommosia palikoita hinkuttaa
![]()
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#387
|
||||
|
||||
![]()
tuo ois kyl toteutus kelponen idea tuo tupla jarru letku systeemi
![]() ääh plasma.. no tänks ![]() ![]() ![]() kunhan joskus seuraavan 40 vuoden aikana saan tehtyä oman tallin tuonne tontin nurkkaan ni sinne on pakko hankkia optisella öögalla pelittävä plasma/happi-asetti töhötin. ei mitään tietokone höpöhöpö ohjelmia vaan mustalle pöytä levylle paperista malli ja huva tulaa. kaikenmoista yksityis elämän vaikeutta on ollu täs viime aikoina ni ei oo oikee jaksanu/viittinu ressata enempiä auto hommilla... tänää skarppasin ja kävin töhäyttämäs hiekalla keulan peltejä. puhalluksen jälkee pääskin viel paikan laittoon.. ![]() parit pienemmät paikat ja parit vähä isommat laput joutu hitsaa enneku kelpas. kuski puolen loksu oli hurjasti syöpyny rokoille mut ei läpi mut vaihoin kaik kohat mitkä vähänkä näytti ettei kestäs isältä pojalle. maski pelti oliki jo ihan ok ku aiemmin olin jo laikottanu mädät veks. lukko pellis oliki sit enempi työmaata mut ei mitää mahottomia. ja konepellin nosto käikäleet tuhautin kans. jos vaik ens viikolla sais pohjat päälle. ja hitsailin käikäleitä kone paketin kiinnittämiseen. noihi viel värit päälle ni voiskin näperrellä komentosillan paikalleen. siinäkin on remonttia tiiossa ku vaihe kepit tulee eri kohasta nykyään ylös. ja kyl on persiistä räpsiä kuvia hankookilla vai oliks tää nokia? no meibi nekst time muistan ottaa kameran mukaa ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#388
|
||||
|
||||
![]()
juu u. piti tuo koppa vaan läpsästä rungolle ja seon siinä..
no eeihä sitä ny voi jättää käymättä läpi noitakaan pelti osia.. ![]() purin tänää atomeiks kopan ja kurkkasin helman alle ![]() hyi helvetti! ![]() eli roudataan koppa puhalluksen kautta paikalleen. ja eiköhä tuoho väliin mahu vähä hitsaamista kumminki ku tekis miel vähä uudistaa reilummalla käjellä tuota keski konsolia. ja aikaahan on acs:ään vaik kui paljo ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#389
|
||||
|
||||
![]() Koppako vai kollpakko?
Joo anna mennä vaan Late niin ko tuntuu hyvältä.
Jätät vaan muutam pirkan vähemmälle jos meinaa lopussa aika käydä vähiin ja yöthän on tunnetusti sitä parasta rakenteluaikaa loppumetreillä. ![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#390
|
||||
|
||||
![]()
ei täs kuule oo paljoa pirkotettu! säästelen kesäks
![]() ja hyväl mallillahan tää jo on ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#391
|
||||
|
||||
![]()
FAIL
FAIL 2 tuo ylemmän kuvan johotus tyyli toistuu melkosen monessa virta johossa kojetaulun alla ![]() ja oliha siel ollu jo palo likellä ku 2 johtoa oli jo käyny nii kuuman et oli eristeet sulanu ja 1 puoltoist neliöinen johto oli jo menny poikki.. ![]() ja tuo johto kasa on pelkästään näitä, ystävällisesti sanottuna edellisten autosähkö miesten lisä laite asennuksista jääneitä johtoja.. ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#392
|
||||
|
||||
![]()
Olen vahvasti sitä mieltä, että rosvoliitinten myynti ja käyttö pitäs kriminalisoida
![]() Rangesta purin 16 neliöisen johon joka tuli startilta ilman sulaketta ja joka oli katkastu sivuleikkureilla ja jätetty tulipeltiin paikalleen ![]() |
#393
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
akulta + navasta, oikealta edestä oli viety johto kaikista pisintä mahollista reittiä koje taulun alle tietysti kuoritulla päällä ilman mitää eristettä. sieltä löyty syy ihmeelliselle äänelle ja sinertävälle valolle.. ![]() mut paras tähän astinen viritys on löytyny tästä lava jeepistä! ![]() akun + navalta apu solkulle ois pitänt olla iso ja paksu kaapeli. no ei ola ni oli kätevästi tehty oiskoha ollu 6x1,5 johoista ja jokasessa päässä oma rengas apikko. oli käynt vähä kuumana ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#394
|
|||
|
|||
![]()
aikamoisia johto "sätöstyksiä". Kyl kävi kuskikin kuumana toissa kesänä ku tän jeepin ajoin kuopiosta vilppulaan, kauhee helle, lämppäri ei mene täysin kylmälle ja keppien juuresta hohkaa moottorin lämpöö, hitto et hiki lensi.
|
#395
|
||||
|
||||
![]()
Mä tiedän ton tyypin joka noita tekee. Se on keijo kipinä sähkön ulosottaja
![]()
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#396
|
||||
|
||||
![]()
se on toi keijo kipinä hieno mies ja kaiken lisäksi ahkera. jokaseen vanhaan räpsään ehtinny tekee vähä karvapers-liitoksia ja hyppylankan paukkulankoja
__________________
kötköttimet on kivoja |
#397
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja ainahan näis vanhois autois on tosiaan näitä sähköjärjestelmän peruskorjauksia tehty.... ![]() huvikseen perkasin koko johtosarjan. tulipellistä läpi tulevasta liittimestä on poikkastu 3 johtoa. pitää ne kaivaa netistä tai kirjasta nii on tuohon vuokkoon korjaus sarja sitte ![]() (EDIT: ens viikolla jos pakkaset sallii saa koppa hiekkaa ja kaik keulan osat+koppa pohja värit korkkarilla ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 28.01.2012 00:40 |
#398
|
||||
|
||||
![]() |
#399
|
||||
|
||||
![]()
jumaliste et on hieno!!
![]() ![]() ![]() kauhian kylmä ollu ni oon lähiaikoina vaa tupaa lämmitelly ja juonu kaljaa. siis viikonloppuisin ![]() tänää paisto aurinko nii kivasti ni kävin pöhäyttämäs kopan kokonaan karkeella hiekalla. hienoa hiekkaa varmaa joku viksumpi ois käyttäny ![]() no kuppaaha sielt lattiois viel löyty... hammerilla koputtelin sillo ekoje korjausten yhteyvessä mut eihä näit löytyny... paksut maalit+paskaa. oli ku tähtitaivas ku käänsin pohjan valoa vasten ![]() noo väliäköshällä. kivahan tuota on hitsailla ku on kokonaan puhas koppa. oho ![]() likempänä ovea olevan osan aiemmin hitsasin ny sit vähä isompi paikka. apparin puol huomattavasti terveempi ![]() keski konsolin aukosta tulee ny mallia very big ku vaikee arvioida kui paljo taaemmas keppien paikka muuttuu. ompaha mukavempi tarkastella öljyjä ku on kunnon huolto luukku ![]() ja mitäpä tuohon lisäämään ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#400
|
||||
|
||||
![]()
mie oon nyt hyvin pettynyt ku ootin et calmari ois tullu tänää jeesaamas mut ehei...
no tyydytin sitte itteeni.. eli siis sain hyvän mielen ku pääs laikottamaa urakalla ![]() kuskinpuolen alakulmasta löytyki viel vähä sanomista.. oli vuosien saatossa kertyny kaikennäköstä shaissea tuonne koteloon ku menee jalkatilan tuuletus hjromi tjuolta läpi. vesi reiät ollu tukkeessa. no otetaas kunnon siivu et varmasti on tuoretta mihi hitsata ![]() tadaa. sinne tuli semmosta.. ja nopeesti ![]() tuo jäi vaiheeseen ku pitäs välil kait nukkuakkin. huomaa läpivienti putki. sisäinen relacom ukkelini vetää tuosta sitte vähä valo kuituja läpitte. no jotaki johtoja kummiskin ![]() -28 on just sopiva ulkoilu keli ![]() ![]() ![]() jos joku tarvii tälläsiä hiluja saa tulla hakemaan. näitä tulee viel lisääkin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |