Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 14.06.2011, 07:24
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Eilinen ilta tuotti tulosta,eli kaikki loputkin männät irti.Eikä menny ku pari tuntia.
Onneks kaveri luki paremmin nuo pitemmätkin viestit ja taikatyökaluks osottautus
se iskuvasara.
Sillä saatiin männät liikkeelle ja sit käytin kahta erilaista omatekoista erikoistyökalua
millä sain vedettyä männät ulos,crc:tä paineilmaa ym. niin lähti.
Nyt ei periaatteessa puutu ku yks ilmaruuvi.
Noi halkaistut jousiprikat männän takana hoitaa sen et kengät pysyy lähellä,
mut ne on senverran kuoleutuneet et tuskin toimii.
siihen täytyy päivän päätteeks tehä joku oma säätö.
Ja sit toivotaan et nuo tiivisteet pitää,ne ei ollu pahannäkösiä et vois
kuvitellä et viel toimis.

Ja tuon turun jarruosan joku muukin mainitsi,eli täytyy tänään soitella sinne.

Niin ja toi mossen vanne on muuten hyvin paljon samanlainen ja pulttijakokin tuntuis täsmäävän.

Viimeksi muokannut kesis : 14.06.2011 07:28
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 14.06.2011, 10:02
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Soittelin turun jarruosaan ja ei löytyny nippeleitä,selvitin minkalaisista osista
on kyse niin vastaus tuli heti et venäläinen.
Kierre viittaa kuulemma 7/16 mutta se hienompi versio eli 24 kierrosta/tuuma.
Myös männän halkasia paljastaa kuulemma venäläiseks,tässä 25mm ja
kaikissa muissa aina tuuma koko.

Viimeksi muokannut kesis : 14.06.2011 10:07
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 14.06.2011, 11:22
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Taas meni ruokatunti mukavasti jenkoja selvitellessä,ja nyt selvis mistä on kyse.
Eli jenka on 11x1 ja kierrepakka löyty tietenkin suoraan hyllystä salon kuuluisalta
työkalukauppiaalta Harri Virtaselta.
Nyt ei muuta kun sorvaan puuttuvat ilmaruuvit.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 14.06.2011, 17:44
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

Ja kun oikeen innokas sorvari pääsee vauhtiin päivän päätteeks niin sehän sorvaa samantien uudet männät ja yhden puuttuvan ilmaruuvin.
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 14.06.2011, 20:12
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Nohevaa toimintaa!
__________________
RUMARACING Esla T4
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 14.06.2011, 22:26
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Nohevaa toimintaa!
ON!
Ja varmasti parempia kun uudet venäläiset.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 14.06.2011, 23:02
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Eli koska joku tunnisti vanteen mossen vanteeksi niin onko jarrutkin sitten mossen jarrut???

Ja ot: mistä hemmetistä nuo jouset sitten on ????

Anyway.On netissä sitten muutakin näköjään kuin jynkkyä....
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 15.06.2011, 07:19
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 934
Perusasetus

yhteen asti yöllä yritin ilmata jarruja mut paskat,toisen puolen putket jostain
kärryn alta ihan tukossa,muuten systeemi tuntuis toimivan.
Eli nyt täytyy ottaa järki käteen ja pätkiä ne vanhat rupiset putket ja
t-kappaleet kaikki helvettiin sieltä alta ja tehä kerralla hyvä.
Eli sylinterit ym.osat pöydälle,pientä lämpöä ja koittaa varovasti saada nippelit
ehjänä irti ettei tarttis jokaista uutta sorvata.
Sit kaikki uudet putket niin luulis painetta tulevan.Mut viikonlopuks täytyy
varmaan suosiolla lainata kaverin kärryä,loppuu muuten illat kesken ku tarvis
viel suzukiin asentaa pääkaari ja takatuet.

Niin noi jousethan voi olla ihan mistä tahansa venäläisestä kärrystä,vaikka soppatykistä.
Kuka niistä tietää,yhtä pulttijakoa varmasti on ennen käytetty monessa kärryssä,se on
kätevää jos mossesta pamahtaa rengas niin lainataan peräkärrystä niin matka jatkuu taas.

Viimeksi muokannut kesis : 15.06.2011 07:32
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miten 160:sen patrolin navasta murroksen laakeri irti(neulalaakeri) bluevan Tekniikka & Jutustelu 1 08.03.2010 11:49
miten saan hj:n öljypohjan irti... Unregistered Tekniikka & Jutustelu 8 19.06.2008 12:40
Millä renkaat irti kun keskikuppi jumittunut kiinn Tekniikka & Jutustelu 18 17.04.2008 18:14
HJ61 jarruilta levyt irti, mutta miten? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 5 06.06.2007 18:00
Miten ulompi vetonivel irti vetoakselista Nivassa? Paajanen Tekniikka & Jutustelu 15 03.02.2007 17:24


Sivu luotu: 16:00 (GMT +2).