![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() hj runkoOstetaan ostetaan hj:n runko mielusti sais olla ehjä ja halpa...tietty hieman huonompikin käy jos hinta sen mukainen!Ostetaan |
|
|||
|
|||
![]()
minulla olisi HJ runko ja siinä on vielä koppa päällä ja akselit ja jouset paikalla ja laatikko melkein irti jo eli siinä taisi olla silleen mitä siinä on ,no penkit on sisällä, renkaat lukkovanteilla alla, jos tuollainen koko juttu kiinnostaisi,niin tarjousta kehiin , Turun läheltä Maskusta löytyy.
|
|
|||
|
|||
![]()
100e sillä lähtää!
|
|
|||
|
|||
![]()
no tarjoushan oli ihan silleen hauska ja niinhän sitä pitää kokeilla mutta siinä tietysti sinulle ehkä turhaa osaa akselit ja laatikko,joka kuulemma hyvä,näin minulle kerrottiin kun ostin joskus tuon ilman konetta mutta jos oikein tingityn hinnan laitan , niin 500e ,niin sillä lähtee,
|
|
|||
|
|||
![]()
ei olis tarvetta kun pelkälle rungolle
|
|
|||
|
|||
![]()
mulla olis runko.akselit ja laatikko vielä kiinni. äkkiäähän ne irrottaa. soita nr.0500 250 471.
|
|
|||
|
|||
![]()
Okei soitan huomenna päivällä!
|
|
|||
|
|||
![]()
hereillä vilä ollaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
rumasti korjauttu runko kärkölässä itse irroittaen 60e puh 0400-450099
|
|
|||
|
|||
![]()
soiteltu! EI VIELÄ NAPANNU!
|
|
||||
|
||||
![]()
hj61 87 runko ja paperit ei verovelkaa 150euroa lehtijousien ripustuksia hiukan leikelty kun oli pultit ruosteessa eikä saanut järkevästi auki
nolla5nolla-5825nollanolla6 |
|
|||
|
|||
![]()
minkä kuntonen runko on? papereillahan en tee mitään jos saatas tota hintaa alas? on aika perkuleen kaukana!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos viellä tarvetta niin miulta löytys yksi suht ehjä runko, ainut mitä puuttuu on vaihdelaatikon kannatin palkki. Dumpperin kolhima kori on viellä päällä mut äkkiäkös sen puottaa pois.
|
|
|||
|
|||
![]()
HJ61 vai 60 Runko ja vuosimalli?
|
|
|||
|
|||
![]()
61 ja vuosmalli tais olla -88
|
|
|||
|
|||
![]()
Hinnanki kun kertosit viel?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vääksyssä lahden vieressä ois runko ja kori tarjolla. Myydään tarjousten perusteella. Huomenna irrotan siitä akselit pois. Laatikot on jo irti ja koneen mikä siinä on kiinni, saa kaupanpäälle.
Soita 044-3651927 Jos tästä nyt ainakin juhannusjuomat sais ![]()
|
|||
|
|||
![]()
onko hj60 vai 61 runko?
|
|
||||
|
||||
![]()
60 runko. -81 tai -82. Paperit löytyy. Tänään tiputin akselit siitä pois ja moottorin. Eli Runko ja kori jäljellä ja moottorinkin saa viedä mennessään jos vain haluaa (suotavaa olisikin
![]() Ei pitäis olla hinnasta kiinni jos tämän hakee. Tarjouksia voi esittää. Tavoitteena saada juhannusjuomat.
|
|||
|
|||
![]()
Tuon mun rungon saa 80€:n hintaan
|
|
|||
|
|||
![]()
Upitaan tätäki vaikka huvinvuoks.....jos löytys runko vaikka täst ihan nurkilta...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Lj:n runko | Jouni_S | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.06.2009 15:52 |
O: hj:n runko | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.12.2006 06:40 |
M: LR ser 3 109 runko | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 04.11.2006 21:22 |
O: HJ 61:sen runko | Phase | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 06.09.2006 19:49 |
M: LJ:n runko | hakoteilla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 23.02.2006 22:13 |