Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.10.2010, 22:46
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Joka tapauksessa Haaran poika on sahannut omaa oksaansa näillä videoilla mallikkaasti. On turha koittaa vakuutella enää yhtään mitään!

Rintaani röyhistäen vain olen tyytyväinen ja sanon, että alusta alkaen olin oikeassa. Höpöheinäsakkiahan ne vain oli jokainen.

Vai että biopolttoainetta. Ja Pah.

Ja turhaan koetatte puolustella aineiden positiivisia vaikutuksia kun ne yhdessä ja erikseen muiden aineksien kanssa aiheuttavat mittavat kansantaloudelliset menetykset. Turha tästä on enää jauhaa.
Vastaa lainaten
Vanha 02.10.2010, 11:11
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Historia ei tunne yhtään kannabiksen aiheuttamaa kuolemaa, kun taas alkoholi ja tupakka tappavat vuosittain pelkästään Englannissa yli 150 000 ihmistä.
Vastaa lainaten
Vanha 02.10.2010, 11:24
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Perusasetus

"jos ette usko ni mä valehtelen lisää"
Vastaa lainaten
Vanha 03.10.2010, 18:38
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Historia ei tunne yhtään kannabiksen aiheuttamaa kuolemaa, kun taas alkoholi ja tupakka tappavat vuosittain pelkästään Englannissa yli 150 000 ihmistä.
WHO CARES!
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
Vanha 03.10.2010, 22:17
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

http://www.youtube.com/watch?v=jSH6ofHbeUw
Vastaa lainaten
Vanha 19.11.2010, 22:55
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

http://www.pasiradio.com/ UCB LIVE AT NOW!

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vanha 29.12.2010, 22:55
Arvostettu jäsen

Perusasetus

sota-aikana Suomen metsiin sissipaskottiin ulosteita 3 kiloa sekunnissa. 4000 tonnia vuodessa. Arvokasta lannoitetta Suomen metsiin!

Pikainen tekisi johtopäätöksen: sota-aika on luontoystävällistä. Mutta tämä on naiivi ajattelukanta. Täytyy muistaa, että Suomessa on 325 000 neliökilometriä metsiä. Ulostetta päätyisi hehtaarille (100m x 100m alue) vuoden sota-ajan aikana 10-15 grammaa ja siitä 3.4% voisi olla vaikka typpeä, eli aika vähänhän se lannoittaisi jos ollenkaan.

Vastaa lainaten
Vanha 30.12.2010, 00:00
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

copy paste

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti
sota-aikana Suomen metsiin sissipaskottiin ulosteita 3 kiloa sekunnissa. 4000 tonnia vuodessa. Arvokasta lannoitetta Suomen metsiin!

Pikainen tekisi johtopäätöksen: sota-aika on luontoystävällistä. Mutta tämä on naiivi ajattelukanta. Täytyy muistaa, että Suomessa on 325 000 neliökilometriä metsiä. Ulostetta päätyisi hehtaarille (100m x 100m alue) vuoden sota-ajan aikana 10-15 grammaa ja siitä 3.4% voisi olla vaikka typpeä, eli aika vähänhän se lannoittaisi jos ollenkaan.
Mistäpä kopioit tämänkin, ei kuullosta kaltaisesi tyhjäpään tekstiltä...
Vastaa lainaten
Vanha 30.12.2010, 00:15
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Mistäpä kopioit tämänkin, ei kuullosta kaltaisesi tyhjäpään tekstiltä...
kopioin sen omasta päästäni. tein pilkkauksestasi reklamaation Polvilumpio Oy:lle. Kannattaa haukkua minua. Tulen kohta ovesi taakse.
Mä en ota sulta enää yhtään paska-viestiä vastaan. Moderaattorit voisi bannata ip osotteesi ja antaa vähän pesäpallomailasta ohimoon. Tai ei tuo riitä, mutta toisaalta ymmärrän että ei kukaan järkijätkä tähän aikaan missään keskustelufoorumilla enää pyöri, tai yleensäkään keskustelu foorumilla.Kovimmat kundit ei oo ikinä internettiä aukaissutkaan.
Minä olen täällä sen takia koska pitää etsiä yksityisviesteistäni (n.300kpl) eräs puhelin numero keltä ostan uuden auton, olen tehnyt tätä puuhaa n.3 tuntia. Ja kyllä vituttaa. ennen osasin kaikki puhelin numerot ulkoa tai siten ne oli kirjoitettu lankapuhelimen viereen puhelinmuistioon. saatanan internet.

Viimeksi muokannut VonLeka : 30.12.2010 00:28
Vastaa lainaten
Vanha 31.12.2010, 00:45
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

vonleka

Lainaus:
kopioin sen omasta päästäni. tein pilkkauksestasi reklamaation Polvilumpio Oy:lle. Kannattaa haukkua minua. Tulen kohta ovesi taakse.
Mä en ota sulta enää yhtään paska-viestiä vastaan. Moderaattorit voisi bannata ip osotteesi ja antaa vähän pesäpallomailasta ohimoon. Tai ei tuo riitä, mutta toisaalta ymmärrän että ei kukaan järkijätkä tähän aikaan missään keskustelufoorumilla enää pyöri, tai yleensäkään keskustelu foorumilla.Kovimmat kundit ei oo ikinä internettiä aukaissutkaan.
Minä olen täällä sen takia koska pitää etsiä yksityisviesteistäni (n.300kpl) eräs puhelin numero keltä ostan uuden auton, olen tehnyt tätä puuhaa n.3 tuntia. Ja kyllä vituttaa. ennen osasin kaikki puhelin numerot ulkoa tai siten ne oli kirjoitettu lankapuhelimen viereen puhelinmuistioon. saatanan internet.
älä sinä vanha veteraani ota nokkiisi,tänne palstalle kirjoittelee muutikin kun lajin harrastajat,vaikka kirjoitan nyybinä olen harrastanut maastureita tosi kauan.ps.en ole se paskan kirjoittaja.tv:ss.offroad
Vastaa lainaten
Vanha 31.12.2010, 13:34
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
älä sinä vanha veteraani ota nokkiisi,tänne palstalle kirjoittelee muutikin kun lajin harrastajat,vaikka kirjoitan nyybinä olen harrastanut maastureita tosi kauan.ps.en ole se paskan kirjoittaja.tv:ss.offroad
juu, kylmä tiiän että kovimmat lajin harrastajat eivät ole netissä eikä niiden autoista kuvia netissä...

Vastaa lainaten
Vanha 11.04.2011, 21:24
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Asian uudet käänteet:

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/k...uslupaa/662979
Vastaa lainaten
Vanha 16.04.2011, 20:51
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Perusasetus

Lainaus:
Vanha 17.04.2011, 20:12
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Onko tosiaan niin, että jos joku yrittää edistää luonnomukaista tuotantoa ja aikaansaada työpaikkoja kotimaahan niin paras ilo asiassa on sen onnistumisen estämisen aiheuttama vahingonilo.
Vastaa lainaten
Vanha 17.04.2011, 21:09
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Lainaus:
Onko tosiaan niin, että jos joku yrittää edistää luonnomukaista tuotantoa ja aikaansaada työpaikkoja kotimaahan niin paras ilo asiassa on sen onnistumisen estämisen aiheuttama vahingonilo.
Voihan sitä yrittää lakienkin mukaan...

Olihan esim. bandidosilla ja helvetin enkeleillä ihan työllistävää suoramyyntiä ja perintäbisnestä,kumma kun sekin piti virkavallan estää...
Vastaa lainaten
Vanha 17.04.2011, 21:50
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Perusasetus

huumeita en kannata, paikallistuotantoa kyllä..
Vastaa lainaten
Vanha 17.04.2011, 23:51
Aktiivijäsen++

Perusasetus

jep

Vai on uusi tuotanto aloitettu Virossa. Siellä paikallisessa vankilassa 1,5 vuoden kakku voi tuntua 5 vuodelta verrattuna meidän "lomakoti" vankiloihin.
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
Vanha 20.04.2011, 14:59
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NewJuhani Näytä viesti
Vai on uusi tuotanto aloitettu Virossa. Siellä paikallisessa vankilassa 1,5 vuoden kakku voi tuntua 5 vuodelta verrattuna meidän "lomakoti" vankiloihin.
Harvinaisen sisukas kaveri vai miten se meni siinä mainoksessa, "yritteliäs"

Tuonkin ajan ja energian kun olis hukannu Suomen lakien mukaisen yrityksen perustamiseen niin vois olla jo pitkällä.

Toki huumehommissa tuotot on kovat mutta niin riskitkin.

Jospa ne Viron poijaat saapi hepun ruotuun.
Vanha 23.04.2011, 23:10
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

http://www.reporter.ee/2010/09/27/la...-sugisloikuse/

Haaran viime kesän haastattelu Viron TV:ssä.
Vastaa lainaten
Vanha 23.04.2011, 23:23
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

"Hampusta saa vaikka saunavihdan" :-D

Toiset kommentoivat peräkammarista, toiset televisiostä käsin.

Noita 45- malleja on alle 30 enää rekisterissä Suomessa?
Vastaa lainaten
Vanha 23.04.2011, 23:27
Rekisteröimätön
Guest

Talking

"Laimeaa peltoheinää"...
Vastaa lainaten
Vanha 23.04.2011, 23:35
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Mä en ota sulta enää yhtään paska-viestiä vastaan. Moderaattorit voisi bannata ip osotteesi ja antaa vähän pesäpallomailasta ohimoon. Tai ei tuo riitä, mutta toisaalta ymmärrän että ei kukaan järkijätkä tähän aikaan missään keskustelufoorumilla enää pyöri, tai yleensäkään keskustelu foorumilla..
Harvoja järkeviä kommentteja näillä sivustoilla. Tämän alykkyystestin perusteella suurin osa joutaisi suoraan uuniin

http://www.youtube.com/watch?v=ZpBjd52pnso
Vastaa lainaten
Vanha 24.04.2011, 16:10
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Aika hiljaista.No entäs tuo http://yle.fi/alueet/turku/2011/04/h...e_2533245.html ?

No kannattaisiko laittaa sitä hamppua vai ei?

Kaikessa hampussa on kuulemma myös aina sitä THC:ta joka tosiaan taitaa olla lääkeluvan myötä myös lääkkeellisesti vaikuttava aine. Tässä pyörii Suomessa miljoonatulot jos hommaa joku lähtisi hoitamaan? Suomessa UCB?
Vastaa lainaten
Vanha 24.04.2011, 16:12
Urbancityboy:n Avatar
Urbancityboy Urbancityboy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 24.09.06
Sijainti: Savo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Aika hiljaista.No entäs tuo http://yle.fi/alueet/turku/2011/04/h...e_2533245.html ?

No kannattaisiko laittaa sitä hamppua vai ei?

Kaikessa hampussa on kuulemma myös aina sitä THC:ta joka tosiaan taitaa olla lääkeluvan myötä myös lääkkeellisesti vaikuttava aine. Tässä pyörii Suomessa miljoonatulot jos hommaa joku lähtisi hoitamaan? Suomessa UCB?
Jep. Töitä asian eteen tehdään koko ajan ja parhaillaan.

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=67443
Vastaa lainaten
Vanha 24.04.2011, 16:15
Aktiivijäsen++

Wink

nimettömille=rekisteröitymättömät

Kyllä huumepoliisi teidät tunnistaa vaikka kuinka nimettömänä täällä huutelette.
FF stw
S 580J
JET-A1
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rate my 4X4??? HEKULIINI Chit-Chat 5 08.11.2005 15:59
Rate my ride Lars Motoring 0 04.01.2002 09:31

Sivu luotu: 06:31 (GMT +2).