![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() ajelua
Onko lähiaikoina kellään tarkoitusta lähteä möyrimään Jykylän lähimaastoissa...?
|
|
||||
|
||||
![]()
tossa ens kuun puolessa välissä mentäs kurvailee siihe muurameen jos lumet vähän kerkeis painua,ilmottelen vaikka täällä jos kiinnostaa lähtee völjyyn...
|
|
|||
|
|||
![]()
Jo vain, mukana ollaan!
|
|
|||
|
|||
![]() Vaadimme OFFIA
; D
|
|
||||
|
||||
![]()
Rouveri lähössä mukaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mortonki, minkäslainen "ohjelma" sielä muuramessa olis, kahden tai ainakin yhden patruulin voimilla vois lähtee, omassa on hieman suutin vikaa, imee polttista aika huolella, että voi olla ettei sillä tule lähdettyä, mutta tolla käyttäjän "kuokkanen" patrolilla voitas tulla?
|
||||
|
||||
![]()
kiitoksia hyvästä seurasta ja ajeluista oma auto kesti ilman vaurioita, mutta santun hj kärsi hieman eli hyvä reissu:
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
taisin teitä nähdäkkin siin muuramessa pikkasen ennen a-puu:ta päästelin ohitte siitä nolosti tietäpitkin
![]() jämsässä on ajelutouhu aika kuollut, joten onnistuisiko päästä joskus jononjatkoksi sinne suunnalle? |
|
||||
|
||||
![]()
Juu kiitoksia vaan ajeluista ja vinssiavuista. Suhteellisen pienillä vaurioilla selvittiin tolla "citymaasturilla" pakoputki ja vilkunkuori menee uusiksi..seuraavalla kerralla sit lisää..
![]() Laittakaas kuvaajat nopsaan kuveja ja viteoita kun ne on niin kivoja.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Olipa hieno päivä! Hyvät kelitkin oli varattu just meitä varten
![]() Tein tälläisen sivun ja sain kuvat laitettua sinne http://mankonenjanne.kuvat.fi/kuvat/ Karsin kuvia ihan reilusti mutta kyllä sinne katseltavaa jäi!!!!!! Jotkut sarjakuvaukset onnistu hyvin. Esim. kimin kaasutus suolla ![]() Jos joku teistä haluaa jonkun/jotkut kuvat isommalla laadulla niin laittakaa vaan viestiä niin lähetän. |
|
||||
|
||||
![]()
Jeps.
Kiitos vaan osallistujille. hieno päivä oli kurvailuun. ne jotka lähti jo hyvissä ajoin missas allekirjoittaneen "kaadon"... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vaan tpahtumasta.. Oli kyllä mukava paikka ajella.. vaikka noh ite nytte en ajanukkaan vaan istuin apparin paikalla.. Kesällä uusiks ehdottomasti!!
P.s Kuvaajalle iso kiitos, sulla tais olla hikisin homma ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kukas se kaveri sen yhen suzukin kyydissä oli, kuka kävi siinä ekan lenkin ekalla nousulla ottamassa videoo, tais ainakin "kuokkasen" soa patrolli ja mun citypatrolli tulla filmille. Ois kiva nähä??
|
||||
|
||||
![]()
Hieno päivä tosiaan! Kiitokset kaikille osallistuneille.
Ite en noita kuvia oikein kerenny kunnolla napsimaan, mut tässä ne vähäiset onnistuneet.
|
||||
|
||||
![]()
Oliko niitä videoita jollain??
|
||||
|
||||
![]() kuvatuksia ja viteoo myöhemmin...PETO??? Viimeksi muokannut suaz : 23.04.2011 21:48 Perustelu: hups |
|
||||
|
||||
![]()
Hienoja kuvatuksia... kelikin ollu kohillaan ajopäivänä!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Muutama viteo...Viimeksi muokannut suaz : 23.04.2011 21:48 |
|
||||
|
||||
![]() vielä oli yks... |
|
||||
|
||||
![]()
koskas seuraavan kerran. peto odottelee metsään, oli muute illalla väsy
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]() Moi.
Mua kans kiinnostais Jämsän ja miksei muidenkin lähialueiden ajelupaikat.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos on ilmentynyt viimeisn 10 vuoden sisään uusia ajopaikkoja niin kuunnellaan mielellään. Itsehän en maastoajosta tiedä yhtään mitään, mutta kokeiluhaluja olisi.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onnistuuko polttariajelutus Jyväskylässä? | Eskimo | Chit-Chat | 0 | 16.10.2007 07:47 |
tallimurtoja jyväskylässä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2005 19:47 | |
Ajopäivä jyväskylässä? | joker | Chit-Chat | 4 | 11.04.2005 22:14 |
kelkka ja offroad messut jyväskylässä 23-24.10 | Tapahtumat | 28 | 03.11.2004 23:55 | |
Iljettävää saastaa Jyväskylässä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:52 |